Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

AUTOSALON Brno
4.-8.4. 2013 (4.4. Press Day)

Mezinárodní veletrh osobních automobilů

Laciné bezkontaktní mytí aut

 

Bezkontaktní myčku automobilů představuje před pavilonem F firma CarWash z Polska. Myčka umí umýt auto úpravou mycí vody a pomocí speciálního prášku (princip celého mytí) systémem, založeným na dvou cyklovém změkčovači a reverzně osmotickém tlaku. V první fázi se nanese na auto chemický prostředek, který odstraní mušky a další hmyz. Nastává tlakové mytí s rozpuštěným mikropráškem. Poté je auto opláchnuto a nakonzervováno voskem. Poslední fáze je leštění. To vše si člověk obslouží sám, cena je lidová, od nejjednoduššího mytí za 10 korun až po kompletní umytí s leštěním za 70 korun. V České republice funguje už pět těchto myček na severní Moravě.

Na Autosalonu o myčku projevili velký zájem investoři, neboť návratnost zařízení je už po dvou letech provozu, denní obrat na šesti stanovištích v automyčce překračuje 50 000 korun. Navíc je myčka bezobslužná, hlídají ji pouze kamery, který vlastní prakticky každý městský zabezpečovací systém. Tyto myčky se ve světě umisťují především u nákupních center a v sídlištích. Naši řidiči se tedy mohou těšit na pohodlné, kvalitní a laciné samoobslužné mytí svých miláčků. Například v Polsku funguje už více než tisíc těchto zařízení. Je vhodná i do extrémních mrazů, systém se osvědčil na Sibiři.

 

Mohlo by Vás zajímat

Fotogalerie - Autosalon

VIDEO - Autosalon

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště