AUTOSALON Brno
4.-8.4. 2013 (4.4. Press Day)
Mezinárodní veletrh osobních automobilů
Návštěvníci Autosalonu se seznámí s novou cenovou strategií Fordu
Návštěvníky Autosalonu v Brně určitě zaujme nová cenová strategie automobilky Ford, která přináší zjednodušení nabídky všech modelů. Jak všichni víme, tyto vozy jsou v Česku velmi oblíbené. První vlaštovkou této strategie bude Ford Focus, jehož základní cena činí pouhých 299 990 Kč. Sníží se totiž počet nabízených verzí a zruší se tzv. akční ceny. Ty budou zohledněny už v základních cenách, které si zákazník může přečíst v běžných cenících. Tím se také významně zpřehlední celá nabídka Fordu. Například se snížil mimo jiné i příplatek za verzi kombi.
Ford Motor Company představuje na letošním Autosalonu v české premiéře Ford Fiesta ST, dále nové modely, které firma uvedla český na trh před několika měsíci. Jde o novou Kugu a Fiestu. V expozici prezentuje také unikátní technologie – zejména přeplňované motory a systém, který propojuje různé komunikační technologie v autě s osobním telefonem.