Caravaning Brno
7.-10.11. 2013
Mezinárodní výstava karavanů a obytných automobilů
SPORT Life, Caravaning Brno 2013 v číslech
Celkem 225 vystavovatelů z deseti zemí do Brna přivezlo pestrou nabídku vybavení, oblečení a doplňků pro nejrůznější sportovní, outdoorové, fitness a taneční aktivity, stejně jako novinky karavanů, obytných vozů, doplňků, potřeb a služeb pro kempování. Celková výstavní plocha dosáhla 26 084 m2. V průběhu čtyř dnů navštívilo brněnské výstaviště více než 35 tisíc návštěvníků ze třinácti států, nejvíce jich přijelo ze Slovenska.
Závěrečná statistika
Počet zúčastněných firem: 225
Výstavní plocha: 26 084 m2
Počet návštěvníků: 35 689 z 13 zemí
Počet akreditovaných novnářů: 127
Statistika je společná pro veletrhy SPORT Life, Caravaning Brno a Dance Life Expo
Závěrečná zpráva ke stažení:
-
Závěrečná zpráva
pdf 4,07 MB
Řekli o nás
Čeněk Šenkyřík, vedoucí prodeje,
společnost SANASPORT:
Je
to již naše pátá účast na veletrhu a hodnotíme ji kladně. Součástí naší letošní
prezentace je i unikátní diagnostika došlapu, a to jak dynamická, tak statická,
kterou nabízíme všem zájemcům o typologicky nejvhodnější obuv. Investice do
tohoto programu se nám vyplácí, náš stánek je skoro pořád plný návštěvníků.
Jsme za to rádi a je vidět, že SPORT Life má svou vyšlapanou cestičku na poli
stabilních veletrhů, které poskytují všem zájemcům vhodné sportovní vybavení.
Jsme tady spokojeni.
Ivor Sekanina, zástupce vedoucího,
společnost HUDY sport:
S návštěvností
jsme spokojeni, v sobotu byl náš stánek stejně plný jako každý rok. Na
druhé straně vystavovatelů v našem sektoru bohužel ubylo a návštěvníci, kteří se
zajímali o outdoor, museli být zklamaní. My jsme sem novinky přivezli a
podíleli jsme se i na doprovodném programu, protože jako brněnská firma se zde
chceme i prezentovat veřejnosti. Z obchodního pohledu jsme také spokojeni,
lidé sem přicházejí s nákupní náladou a daří se nám prodávat. Jsme tady už
pošesté a původně jsme neprodávali, ale postupně jsme tento přístup změnili,
protože návštěvníci to od nás očekávali a požadovali.
Kateřina Fantová, garant expozice
Jihomoravského kraje:
JmK
na veletrhu SPORT Life vystavuje už osm let. Nejsme tady jako komerční subjekt,
letos se u nás vystřídalo přes 500 účinkujících a smyslem je prezentace
sportovních aktivit veřejnosti. Zaměřili jsme se také na podporu charitativních
projektů, které tu letos máme celkem tři. Nadační fond Emil se prezentuje
soutěží v cyklistické časovce o kolo Merida, o kterou
je velký zájem. Na návštěvnost si nemůžeme stěžovat, už ve čtvrtek a
v pátek u nás probíhaly programy pro školy, takže na našem stánku je pořád
plno a pořád se tu něco děje.
Zuzana Wlodarczyková, referentka vnějších
vztahů, Fakulta sportovních studií MU:
Hlavním
cílem naší účasti byla propagace fakulty, protože tento veletrh je jednou
z velkých příležitostí, jak se můžeme zviditelnit, dát o sobě vědět
veřejnosti a ukázat, co všechno umíme, nabízíme a čeho se u nás lidé mohou
účastnit. Velmi pozitivně hodnotíme spolupráci s Jihomoravským krajem a
také sobotní návštěvnost, která byla obrovská a bylo docela náročné to všechno
zvládnout. O víkendu jsme měli ještě další stánek v pavilonu C a celkově
můžeme říci, že jsme spokojeni.
Ivana Večeřová, bývalá reprezentantka
v basketbalu, trenérka:
Na
veletrhu SPORT Life jsem již poněkolikáté a líbí se mi tu. Není to tady jen o
nakupování věcí, ale o sportu a aktivním pohybu. Nabídka různých sportů je tady
opravdu široká a jde o aktivní ukázky, takže návštěvníci a hlavně děti vidí,
jak který sport vypadá, co obnáší a že to může být zábava. Lidé si tady mohou sporty přímo vyzkoušet a
poradit se s odborníky třeba o správném vybavení. V tom je propagace
sportu soustředěná na jednom místě opravdu perfektní, protože návštěvníci vidí,
co všechno za sporty může existovat, a třeba se díky tomu v něčem najdou.
Radek Jaroš, horolezec:
Na
SPORT Life jezdím pravidelně, jsou tu mí partneři i sponzoři. Pro veřejnost je
taková akce určitě zajímavá a může to být jedna z cest ke sportu. Je tu zajímavý
doprovodný program a na jednom místě se dají vidět věci, které člověk
v takové koncentraci určitě nikde jinde nepotká. Tento veletrh je i jedním
z partnerů mojí nové knížky Hory shora 2, kterou jsem tady představil a
potěšilo mě, kolik lidí na autogramiádu přišlo.
Vasil Valciu, majitel společnosti Karavan
– servis:
Přijeli
jsme na výstavu Caravaning ukázat, co budeme vyrábět příští rok, a
s reakcí klientů jsme maximálně spokojeni. Návštěvnost našeho stánku byla
už od prvního dne vynikající, takže se nám tady opravdu líbilo. A premiéra
prototypu CityCaravanu C7 byla výborná až očekávání.
Petr Lesák, ředitel prodeje a marketingu,
společnost VISPA:
Letos
jsme spojili síly s dalším Adria dealerem a zvětšili stánek na
dvojnásobek. Návštěvnost byla z našeho pohledu dobrá a skutečnost, že se
letos koná méně veletrhů, jsme nijak negativně jsme nepocítili. Naopak mezi
návštěvníky přibylo těch aktivních, kteří se nepřišli jen podívat, ale zajímali
se o konkrétní produkty. Pár aut jsme i prodali a dva zákazníci se pro nás
rozhodli dokonce přímo na místě bez předchozí domluvy, rovnou podepsali
objednávku a zaplatili zálohu. Lépe nám vyhovuje i listopadový termín, protože
jako vystavovatelé máme více času zajistit nové modely a karavanisté se už
vrátili z cest a pomýšlejí na příští rok.
Jan Myslil, jednatel společnosti
J.M.Trade:
Celkově
letošní Caravaning hodnotíme dobře, i když je to pro nás finančně i organizačně
poměrně náročná akce. Návštěvnost se mi nejvíce líbila ve čtvrtek a
v pátek, kdy přicházeli opravdu zájemci o auta. V minulých letech
tady bylo více těch, co se přišli jenom podívat, ale letos davy přišly jenom
v sobotu. Něco jsme i prodali, nicméně výstava pro nás má spíše dlouhodobý
efekt a kontaktů si odvážíme dost.
Petra Zachová, prodejce, společnost
Karavan Metropol:
Přivezli
jsme do Brna celkem 23 modelů včetně luxusních vozů Niesmann+Bischoff, které
tady mají českou premiéru. S účastí jsme spokojení, zákazníků přišlo dost
a prodávali jsme. Jsme nadšení hlavně ze zájmu o vozy ve větších tonážích a v
cenově náročnějších kategoriích. Opět roste také poptávka po obytných
přívěsech, která před pár lety opadla. Velmi nás potěšil zájem slovenské
klientely, která to má do Brna blízko. Reklama v naší branži nejde přes
média, ale přes doporučení zákazníků, a to u nás opravdu funguje.
Současně také
Mohlo by vás zajímat
Vybíráme z firem
Data platná pro katalog 2022