Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

Caravaning Brno
7.-10.11. 2013

Mezinárodní výstava karavanů a obytných automobilů

SPORT Life, Caravaning Brno 2013 v číslech

 

Celkem 225 vystavovatelů z deseti zemí do Brna přivezlo pestrou nabídku vybavení, oblečení a doplňků pro nejrůznější sportovní, outdoorové, fitness a taneční aktivity, stejně jako novinky karavanů, obytných vozů, doplňků, potřeb a služeb pro kempování. Celková výstavní plocha dosáhla 26 084 m2. V průběhu čtyř dnů navštívilo brněnské výstaviště více než 35 tisíc návštěvníků ze třinácti států, nejvíce jich přijelo ze Slovenska.

Závěrečná statistika

Počet zúčastněných firem: 225
Výstavní plocha: 26 084 m2
Počet návštěvníků: 35 689  z 13 zemí
Počet akreditovaných novnářů: 127
Statistika je společná pro veletrhy SPORT Life, Caravaning Brno a Dance Life Expo

Závěrečná zpráva ke stažení:

Řekli o nás

 

Čeněk Šenkyřík, vedoucí prodeje, společnost SANASPORT:
Je to již naše pátá účast na veletrhu a hodnotíme ji kladně. Součástí naší letošní prezentace je i unikátní diagnostika došlapu, a to jak dynamická, tak statická, kterou nabízíme všem zájemcům o typologicky nejvhodnější obuv. Investice do tohoto programu se nám vyplácí, náš stánek je skoro pořád plný návštěvníků. Jsme za to rádi a je vidět, že SPORT Life má svou vyšlapanou cestičku na poli stabilních veletrhů, které poskytují všem zájemcům vhodné sportovní vybavení. Jsme tady spokojeni.

Ivor Sekanina, zástupce vedoucího, společnost HUDY sport:
S návštěvností jsme spokojeni, v sobotu byl náš stánek stejně plný jako každý rok. Na druhé straně vystavovatelů v našem sektoru bohužel ubylo a návštěvníci, kteří se zajímali o outdoor, museli být zklamaní. My jsme sem novinky přivezli a podíleli jsme se i na doprovodném programu, protože jako brněnská firma se zde chceme i prezentovat veřejnosti. Z obchodního pohledu jsme také spokojeni, lidé sem přicházejí s nákupní náladou a daří se nám prodávat. Jsme tady už pošesté a původně jsme neprodávali, ale postupně jsme tento přístup změnili, protože návštěvníci to od nás očekávali a požadovali.

Kateřina Fantová, garant expozice Jihomoravského kraje:
JmK na veletrhu SPORT Life vystavuje už osm let. Nejsme tady jako komerční subjekt, letos se u nás vystřídalo přes 500 účinkujících a smyslem je prezentace sportovních aktivit veřejnosti. Zaměřili jsme se také na podporu charitativních projektů, které tu letos máme celkem tři. Nadační fond Emil se prezentuje soutěží v cyklistické časovce o kolo Merida, o kterou je velký zájem. Na návštěvnost si nemůžeme stěžovat, už ve čtvrtek a v pátek u nás probíhaly programy pro školy, takže na našem stánku je pořád plno a pořád se tu něco děje.

Zuzana Wlodarczyková, referentka vnějších vztahů, Fakulta sportovních studií MU:
Hlavním cílem naší účasti byla propagace fakulty, protože tento veletrh je jednou z velkých příležitostí, jak se můžeme zviditelnit, dát o sobě vědět veřejnosti a ukázat, co všechno umíme, nabízíme a čeho se u nás lidé mohou účastnit. Velmi pozitivně hodnotíme spolupráci s Jihomoravským krajem a také sobotní návštěvnost, která byla obrovská a bylo docela náročné to všechno zvládnout. O víkendu jsme měli ještě další stánek v pavilonu C a celkově můžeme říci, že jsme spokojeni.

Ivana Večeřová, bývalá reprezentantka v basketbalu, trenérka:
Na veletrhu SPORT Life jsem již poněkolikáté a líbí se mi tu. Není to tady jen o nakupování věcí, ale o sportu a aktivním pohybu. Nabídka různých sportů je tady opravdu široká a jde o aktivní ukázky, takže návštěvníci a hlavně děti vidí, jak který sport vypadá, co obnáší a že to může být zábava.  Lidé si tady mohou sporty přímo vyzkoušet a poradit se s odborníky třeba o správném vybavení. V tom je propagace sportu soustředěná na jednom místě opravdu perfektní, protože návštěvníci vidí, co všechno za sporty může existovat, a třeba se díky tomu v něčem najdou.

Radek Jaroš, horolezec:
Na SPORT Life jezdím pravidelně, jsou tu mí partneři i sponzoři. Pro veřejnost je taková akce určitě zajímavá a může to být jedna z cest ke sportu. Je tu zajímavý doprovodný program a na jednom místě se dají vidět věci, které člověk v takové koncentraci určitě nikde jinde nepotká. Tento veletrh je i jedním z partnerů mojí nové knížky Hory shora 2, kterou jsem tady představil a potěšilo mě, kolik lidí na autogramiádu přišlo.

Vasil Valciu, majitel společnosti Karavan – servis:
Přijeli jsme na výstavu Caravaning ukázat, co budeme vyrábět příští rok, a s reakcí klientů jsme maximálně spokojeni. Návštěvnost našeho stánku byla už od prvního dne vynikající, takže se nám tady opravdu líbilo. A premiéra prototypu CityCaravanu C7 byla výborná až očekávání.

Petr Lesák, ředitel prodeje a marketingu, společnost VISPA:
Letos jsme spojili síly s dalším Adria dealerem a zvětšili stánek na dvojnásobek. Návštěvnost byla z našeho pohledu dobrá a skutečnost, že se letos koná méně veletrhů, jsme nijak negativně jsme nepocítili. Naopak mezi návštěvníky přibylo těch aktivních, kteří se nepřišli jen podívat, ale zajímali se o konkrétní produkty. Pár aut jsme i prodali a dva zákazníci se pro nás rozhodli dokonce přímo na místě bez předchozí domluvy, rovnou podepsali objednávku a zaplatili zálohu. Lépe nám vyhovuje i listopadový termín, protože jako vystavovatelé máme více času zajistit nové modely a karavanisté se už vrátili z cest a pomýšlejí na příští rok.

Jan Myslil, jednatel společnosti J.M.Trade:
Celkově letošní Caravaning hodnotíme dobře, i když je to pro nás finančně i organizačně poměrně náročná akce. Návštěvnost se mi nejvíce líbila ve čtvrtek a v pátek, kdy přicházeli opravdu zájemci o auta. V minulých letech tady bylo více těch, co se přišli jenom podívat, ale letos davy přišly jenom v sobotu. Něco jsme i prodali, nicméně výstava pro nás má spíše dlouhodobý efekt a kontaktů si odvážíme dost.

Petra Zachová, prodejce, společnost Karavan Metropol:
Přivezli jsme do Brna celkem 23 modelů včetně luxusních vozů Niesmann+Bischoff, které tady mají českou premiéru. S účastí jsme spokojení, zákazníků přišlo dost a prodávali jsme. Jsme nadšení hlavně ze zájmu o vozy ve větších tonážích a v cenově náročnějších kategoriích. Opět roste také poptávka po obytných přívěsech, která před pár lety opadla. Velmi nás potěšil zájem slovenské klientely, která to má do Brna blízko. Reklama v naší branži nejde přes média, ale přes doporučení zákazníků, a to u nás opravdu funguje.

Současně také

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

Data platná pro katalog 2022

 

Facebook

Fotogalerie

Video

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště