FRANCHISE MEETING POINT
8.-9.3. 2013
Největší přehlídka franchisových příležitostí v ČR
Po rubikově kostce další světový šlágr z Maďarska!
„Franchisa v oblasti reklamy není sice tolik známá, ale zato je to nejjednodušší forma podnikání. Není třeba k tomu žádného vysokého vzdělání, stačí mít dobrou náladu a chuť podnikat.“ řekl zástupce maďarské firmy QUAD LIGHT pan Balazs Ureczky na zahajovací prezentaci v prostoru ARENA v pavilonu E. Světová krize po roce 2008 zasáhla veškerá odvětví, ale nejvíce se snad projevila na reklamním trhu. Investice do reklamy se celosvětově snížily v průměru o 300% a v samotném Maďarsku dokonce o – 550%! Na tuto skutečnost zareagoval pan Balazs Ureczky, všiml si, že lidé stále chodí nakupovat i do kina, ale díky šetření si podvědomě začínají vybírat. Aby co nejenergičtěji upozornil na daný produkt nebo značku, který by si zákazníci měli koupit nebo navštívit určitou akci, vznikl nápad QUAD LIGHT. Je to kombinace venkovní reklamy promotování na ulici a guerilla marketingu.
Pan Balazs Ureczky nabídl tuto reklamní franchisu všem zájemcům a pozval je na stánek společnosti Quad Light Media Hungary, na kterém je prezentována i skutečná „čtyřkolka“ přizpůsobená pro venkovní reklamu. Celý farnchisový systém QUAD LIGHT má 46 chráněných patentů, z toho 36 v EU a 10 v USA. Jak řekl na závěr pan Balazs Ureczky: „QUAD LIGHT je pojízdná reklama na základě zážitků, pro zapamatování si daného produktu, který propaguje ji stačí potkat dvakrát. U běžných stacionárních reklam je toto opakování potřebné 10x až 16x a to je již pořádný rozdíl!“ Více informací na www.quadlight.com