GO
2.-5.11. 2023
Veletrh průmyslu cestovního ruchu
REGIONTOUR
2.-5.11. 2023
Veletrh turistických možností v regionech
Představí se téměř všechny kraje Slovenska
Brněnské veletrhy cestovního ruchu GO a REGIONTOUR už za pár dní představí téměř celé Slovensko. Právě Slovenská republika patří mezi tři nejvyhledávanější zahraniční cíle českých turistů. Vyplývá to z dat Českého statistického úřadu (ČSÚ), který výjezdový cestovní ruch sleduje. Novinky od sousedů, slovenské UNESCO památky a mnoho dalších destinací, o kterých jste třeba ještě neslyšeli, poznáte například i ve velké prezentaci, která je připravena na čtvrtek od 14 hodin. V pátek ve 13 a 16 hodin se Slovensko představí naprosto nezvyklou prezentací - top destinace se spojí s uměleckou prezentací atraktivních slovenských míst na šatech z dílny módní návrhářky Marie Zelené.
Zhruba 130 kilometrů dělí hlavní město Slovenska od veletržního českého města – Brna. I proto jsou brněnské veletrhy cestovního ruchu oblíbené u slovenských návštěvníků. Letos se navíc v Brně na čtyři dny objeví téměř všechny kraje Slovenska. „Zájem o účast ze strany slovenských krajů pokračuje, což náš velmi těší. Veletrhu se zúčastní všechny slovenské kraje, mimo Košický kraj. Stejně jako loni se u nás samostatně představí například Bratislavský kraj,“ říká ředitel projektu Go a Regiontour Miloň Mlčák.
Slovensko přitom patří k nejvíce navštěvovaným zahraničním destinacím českých turistů. „Morava je pro Slovensko spádovou oblastí v rámci aktivního cestovního ruchu. Obyvatelé Moravy vycestují na Slovensko vícekrát do roka a intenzivně se o zemi zajímají. Hledají nové lokality, atrakce a produkty. Proto je Slovensko opět součástí brněnského veletrhu cestovního ruchu,“ vysvětluje Klára Badinková, ředitelka českého zastoupení slovenského cestovního ruchu v Česku.
Například zmíněný Bratislavský kraj chystá zážitky i pro milovníky gastronomie. „Bratislava Region v rámci expozície predstaví najkrajšie miesta a tradičné chute regiónu. Počas štyroch dní môžu návštevníci spoznávať kraj a vychutnávať lokálne špeciality Bratislavy, Malých Karpát, Záhoria a Podunajska,“ popisuje Andrea Ambrózy, vedoucí oddělení marketingu a eventů společnosti Turizmus regiónu Bratislava. Chybět nebudou ani tipy na výlety.
Současně také
Caravaning Brno
2.-5.11.2023
Mohlo by vás zajímat
Vybíráme z firem