GO
2.-5.11. 2023
Veletrh průmyslu cestovního ruchu
REGIONTOUR
2.-5.11. 2023
Veletrh turistických možností v regionech
Vědí nejlíp, KAM po Česku
Ten, kdo často vyráží na domácí výlety, magazín KAM po Česku zná. Kdo ne, ať se s ním určitě přijde seznámit v lednu na veletrh Regiontour.
„Budeme zdarma distribuovat nejnovější veletržní dvojčíslo turistického magazínu KAM po Česku leden-únor 2018 i některá starší čísla. Pro zahraniční návštěvníky ze Slovenska a Polska máme časopis OPEN Czechia, pro návštěvníky z Rakouska a Německa časopis Travel EYE,“ přiblížil základ expozice Aleš Krejčí. Aktuální číslo KAM po Česku, najdete zde.
Na stánku v pavilonu P najdou zájemci také neperiodické publikace, například Pražský hrad nádvořími do zahrad, která má texty i ve třech světových jazycích a je tak vhodným dárkem pro zahraniční návštěvy.
„Pro domácí turisty, kteří se chystají navštívit Prahu, je užitečný měsíčník Pražský přehled kulturních pořadů, z něhož se mohou inspirovat k návštěvě divadel, výstav, koncertů a dalších aktivit,“ poznamenal Krejčí.
Kraj mého srdce
Vydavatelství stojí i za populární online anketou Kraj mého srdce, které se každoročně zúčastňuje 10 000 respondentů. Současný ročník se odehrává již pošesté a v lednu, kdy se veletrh Regiontour koná, finišuje. „Pro 10 vylosovaných účastníků ankety máme připraveny věcné odměny. Hlasování nezabere více než 2-3 minuty na www.kampocesku.cz/anketa,“ vyzdvihl Krejčí.
Pravidla jsou jednoduchá. Anketa nabízí deset různých kategorií výletů, a to pokaždé s rozpisem všech čtrnácti krajů. Účastník ale může přidělit třicet hlasů, v každé kategorii může zaškrtnout tři kraje. Takže se zamyslete, kde nejraději cestujete na kole, chodíte na výlety nebo se noříte do wellness bazénů. Hlasování se uzavírá 31. ledna 2018, volit svůj nejmilovanější kraj můžete hned teď.
„Na výsledku obliby jednotlivých krajů se projevuje dlouhodobá náklonnost turistů, propagační aktivity krajských úřadů a destinačních společností i zážitky hlasujících z návštěvy jednotlivých míst nebo událostí. Už v minulých ročnících ankety se stalo nepsaným zvykem, že krajské úřady, destinační společnosti a turistická infocentra podporují na svých webových stránkách anketu proklikem do hlasovacího formuláře. Pokud mají dostatečnou návštěvnost svých stránek, mohou tím ovlivnit výsledek hlasování ve prospěch svého regionu. V některých kategoriích se každoročně svádí tuhý boj a o konečném pořadí může rozhodovat i jediný hlas,“ popisuje dosavadní ročníky redakce.
Vítězové ankety, nad níž převzala záštitu Asociace krajů České republiky, budou známi 15. února.
Současně také
Caravaning Brno
2.-5.11.2023
Mohlo by vás zajímat
Vybíráme z firem