GO
15.-18.1. 2015
Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu
REGIONTOUR
15.-18.1. 2015
Mezinárodní veletrh turistických možností v regionech
GO a REGIONTOUR 2015 v číslech
- Účast 1021 vystavujících firem z 21 zemí na 25 000 m2 obsazené výstavní plochy
- Expozice si prohlédlo 31 721 návštěvníků
- Zahraniční návštěvníci přijeli z 12 zemí, především ze sousedního Slovenska, Polska
a Maďarska - Press Centru se akreditovalo 311 zástupců médií
Závěrečná zpráva ke stažení:
-
Závěrečná zpráva - GO, REGIONTOUR 2015
pdf 2,93 MB
Řekli o veletrzích
Karla
Šlechtová, ministryně pro místní rozvoj ČR, zahajovací slovo:
Cestovní
ruch je jednou z agend, která může zvýšit naše HDP a pomoci české
ekonomice. Proto jsem velice ráda za tento veletrh, kde se dozvím všechno o
našich krajích, ale také informace o regionech v zahraničí, u našich
přátel. Velice ráda jsem se otevření veletrhu REGIONTOUR zúčastnila a vnímám to
jako velkou čest.
Milan
Štěch, předseda Senátu Parlamentu ČR:
Česká
republika není pouze jednou z nejprůmyslovějších zemí Evropy, ale má také
velký potenciál v oblasti služeb. Jsem rád, že náš cestovní ruch stále
rozšiřuje svou nabídku, a chci za to našim regionům a cestovním kancelářím
poděkovat, stejně jako za tento tradiční veletrh. Nám všem přeji, abychom se
sem mohli vracet a také konstatovat, že tato nabídka je opravdu široce
využívána občany.
Václav
Božek, náměstek hejtmana Jihomoravského kraje:
Veletrhy
GO a REGIONTOUR jsou největší akcí svého druhu v České republice, a to nejen
díky svému obsahu, počtu vystavovatelů, ale myslím si i zásluhou prostředí
brněnského výstaviště. Jihomoravský kraj, který je dlouhodobě naším druhým
nejnavštěvovanějším regionem po Praze, je zde pravidelným účastníkem.
Každoročně tady představujeme nové projekty, letos například opravenou jízdárnu
zámku Lednice nebo muzejní expozici v Löw-Beerově vile.
Marek
Mráz, ředitel odboru Strategie a marketingové komunikace agentury CzechTourism:
Veletrh
v Brně je vlajkovou lodí naší přítomnosti na Moravě a je to první veletrh,
který tradičně otevírá turistickou sezonu v České republice. Pro nás je to
zároveň mimořádná příležitost setkat se s partnery a uceleně představit
naši marketingovou koncepci. Letos zde v moravské premiéře a světové
předpremiéře představujeme nový veletržní stánek CzechTourism, jehož zadáním
bylo, aby daleko silněji nesl sdělení image České republiky jako romantické
destinace.
Tibor
Petö, mimořádný a zplnomocněný velvyslanec Maďarska
Maďarsko
je na tomto veletrhu přítomno každoročně a je pro nás zvláštní příležitostí být
letos partnerskou zemí. Chtěli bychom zde zanechat viditelnou stopu.
V uplynulém roce strávili čeští turisté v Maďarsku 620 000 nocí, čímž
se Česká republika zařadila na páté místo z hlediska počtu turistů
přijíždějících do Maďarska. Samotní Maďaři se těší na české turisty a očekávají
je v maďarských lázních, v Budapešti, na Balatonu, u maďarské gastronomie i
vína.
László
Papp, starosta města Debrecín
Je
pro nás velkou ctí, že můžeme být partnerskou zemí letošního ročníku a že
Maďarsko a Debrecín se může prezentovat na větším prostoru. Zdejší přítomností
bychom chtěli posílit citovou vazbu, kterou čeští turisté vůči Maďarsku i
Debrecínu mají. Přijďte se podívat na stánek, kde prezentujeme debrecínské
gastronomické speciality a region severovýchodního Maďarska.
Miroslav Kubec, prezident Asociace
kuchařů a cukrářů ČR a kontinentální ředitel Světové asociace kuchařských spolků WACS pro střední Evropu:
Jsem rád, že se soutěž Gastro Junior Brno – Bidvest Cup se
stala nedílnou součástí veletrhů GO a REGIONTOUR, protože zaměření na turistiku
a propagaci České republiky v zahraničí s gastronomií úzce souvisí.
V pavilonu P jsme v centru dění, okolo soutěže projde velké množství
diváků, ať již odborníků nebo amatérů, kteří sledují soutěžící a vidí, jakým
směrem se vyvíjí. Do budoucna se budeme snažit do soutěže více začlenit
regionální potraviny, tak abychom opravdu mohli propagovat domácí produkt a
dělat všechno pro to, aby se o gastronomii České republiky co nejvíce vědělo.
Michal Veber, tajemník Asociace cestovních kanceláří ČR:
Já o smyslu veletrhu nepochybuji, spousta cestovních
kanceláří je tady každý rok a vracejí se, protože jim GO přináší očekávaný
efekt. Lidí sem přichází dost a velkou výhodou, která na jiných veletrzích
není, je možnost propojení nabídky s prezentací na pódiu. Doprovodný
program tady organizujeme už šestým rokem, letos má opravdu hodně diváků a vím
o lidech, kteří přicházejí už cíleně na přednášky. Zároveň jsem rád, že na
našem pódiu už tři roky probíhají prezentace studentských projektů soutěže
PROFI GO – turistický produkt, jejíž úroveň stále stoupá. Soutěžící jsou opravdu
výborní, inovativní, budou umět prodávat regiony a už dnes o ně mají zájem
zaměstnavatelé.
David
Horký, projektový manažer společnosti GLS – General Logistics Systems Czech
Republic s. r. o.:
Pokoušíme
se tady o rekord v počtu podaných balíků z jednoho veletrhu a zájem
návštěvníků o tuto bezplatnou službu nás příjemně překvapil. S akcí jsme
velmi spokojeni. Jde o výsledek spolupráce s agenturou Dobrý den a
společností Veletrhy Brno, proto chci oběma touto cestou poděkovat. Značka GLS se
tak dostává do povědomí jak koncovým zákazníkům, tak firmám z regionu, a
zejména nás těší, že si návštěvníci veletrhu tuto službu pochvalují.
Iva
Kljunič Brieštanská, vedoucí marketingu Lázní Hodonín:
Veletrhu
REGIONTOUR se účastníme pravidelně, je to taková naše „Mekka“, protože
jihomoravská klientela je pro obsazenost Lázní Hodonín a Lázní Lednice klíčová.
Na výstavišti se každý rok potkáváme s našimi klienty, řešíme s nimi
třeba i konkrétní rezervace, ale samozřejmě navazujeme také nové kontakty, posilujeme
povědomí o naší nabídce. Jsme tady spokojeni. Letos tady prezentujeme i
lázeňské procedury, a to jak na našem stánku, tak v expozici
Jihomoravského kraje.
Viktor Klimek, vedoucí PCR společnosti KOMPAS PRAHA:
Na veletrhu GO vystavujeme už 15 let a jsme tady spokojeni.
Dostáváme se tak do moravského regionu, což je pro nás důležité. Setkáváme se
tu s našimi provizními prodejci z Moravy a samozřejmě také
s koncovými klienty, kterým můžeme představit konkrétní nabídky.
Návštěvnost je letos docela slušná a rozdali jsme hodně katalogů. Určitě je
dobře, že odborným dnem zůstal už jen čtvrtek a tři dny zbývají pro širokou
veřejnost.
Jan Kutáč, produktový manažer cestovní kanceláře CHERRY tour:
Jsme na GO pravidelně, je to pro nás asi nejdůležitější
veletrh v roce a také velmi dobře připravený. Návštěvnost je poměrně
hojná, máme tu veletržní slevy a účast tak pro nás má i obchodní efekt. Každý
rok se snažíme expozici něčím oživit a letos tu máme maketu našeho mobilního
domu s otvírací střechou, která se návštěvníkům moc líbí.
Martin Masopust, manažer provozu cestovní kanceláře VTT -
Venus Trade and Tours:
Naše cestovní kancelář na veletrhu GO zatím nikdy nechyběla.
Máme v Brně pobočku, kterou tímto podporujeme, ale zároveň tady oslovujeme
klientelu z celé Moravy i dalších regionů. Líbí se nám propojení
s doprovodným programem na pódiu, kterým můžeme zviditelnit naši nabídku.
Petr
Kostka, obchodní ředitel, CK Kovotour plus
Na
veletrzích GO vystavujeme velice rádi, protože návštěvnost veletrhů, hlavně
přímých klientů, je u nás obrovská. Naši klienti se sem vracejí, kupují si
dovolenou, vždycky máme stánek plný a pro nás je to důkaz, že o cestovku je
zájem a že to děláme dobře. Vystavovat budeme i příští rok.
Petr
Krč, obchodní a produkční ředitel, CK ATIS
Na
veletrzích cestovního ruchu vystavujeme od prvního ročníku v roce 1991,
takže si pamatuji začátky a stále se držíme jako aktivní vystavovatelé. Pro nás
je účast na veletrhu společenskou
záležitostí, je to také kontaktní místo, na které si přijíždějí autorizovaní
prodejci pro katalogy, kam nás chodí zdravit naši zákazníci z Brna a
okolí, což je velmi příjemné, a kam zveme obchodní partnery, tzn. ubytovatele,
hoteliéry, majitele penzionů a podobně.
Hana
Laudátová, PR manažerka, zábavní vědecký park VIDA!
Jsme
velmi spokojeni s průběhem REGIONTOUR a GO. Prezentovali jsme se na stánku
města Brna a na stánku Jihomoravského kraje, na obou jsme organizovali soutěže
a malé science show a v neděli pak velkou science show na velkém pódiu.
Soutěží se zúčastnily desítky až stovky zájemců, takže jsme rozdali spoustu
hlavolamů a našich propagačních předmětů.
Sylvie
Laštůvková – Zemková, majitelka, 101 CK ZEMEK
Naše
cestovní kancelář se specializuje na Chorvatsko. Veletrhu GO se rádi účastníme
a letos to bude již podvacáté.
Považujeme tento veletrh za důležitý, jednak proto, že je vždy prvním
mezinárodním veletrhem cestovního ruchu v přicházejícím roce, a také
proto, že jsme vidět, takže nejen naši partneři, ale i zákazníci mají jistotu,
že jsme pro ně seriózní a stabilní cestovní kanceláří, která je na trhu už 24
let.
Současně také
Caravaning Brno
2.-5.11.2023
Mohlo by vás zajímat
Vybíráme z firem