GO
19.-22.1. 2017
Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu
REGIONTOUR
19.-22.1. 2017
Mezinárodní veletrh turistických možností v regionech
GO a REGIONTOUR 2017 v číslech
- Účast 812 vystavujících firem z 26 zemí na 25 500 m2 výstavní plochy
- Expozice si prohlédlo 30 535 návštěvníků
- Zahraniční návštěvníci přijeli z 18 zemí, především ze Slovenska, Rakouska, Polska a Maďarska
- Press Centru se akreditovalo 269 zástupců médií
Závěrečná zpráva ke stažení:
-
Závěrečná zpráva - GO-REGIONTOUR 2017
pdf 2,20 MB
GO A REGIONTOUR 2017 POHLEDEM ÚČASTNÍKŮ
Karla Šlechtová, ministryně pro místní rozvoj:
Naše ministerstvo tento veletrh velmi podporuje. Každý rok poskytujeme záštitu, naše agentura CzechTourism se zde prezentuje a myslím, že náš stánek je opravdu nepřehlédnutelný, což naprosto kvituji. Cestovní ruch je pro nás součástí regionálního rozvoje. Potřebujeme, aby se regiony propagovaly samy, a na naše výborné produkty chci lákat zahraniční návštěvníky, ale samozřejmě i naše české turisty.
Jiří Zimola, první místopředseda Asociace krajů ČR a hejtman Jihočeského kraje:
Na tomto veletrhu můžeme prožít to nejlepší z českých regionů. Všem vystavovatelům přeji, aby se naplnila jejich očekávání a aby jejich stánky oblehly davy návštěvníků, kteří budou hledat ty nejlepší zážitky. Všem nám turistům pak přeji, abychom na veletrzích GO a REGIONTOUR každoročně našli to, co hledáme.
Tereza Picková, výkonná ředitelka, Asociace českých cestovních kanceláří a agentur:
Pro AČCKA má veletrh GO význam v tom, že se tady setkáváme s členskými firmami a také nabízíme nevystavujícím cestovním kancelářím a agenturám možnost prezentovat se naším prostřednictvím. Na pódiu máme také svůj doprovodný program, který je kvalitně připraven. Všimla jsem si, že veřejnost opravdu pozitivně reagovala na přednášky a bezprostředně po nich se zájemci přesouvali ke stánkům přednášejících. Je to pro nás určitě zajímavá příležitost, jak členům pomoci s prezentací.
Monika Palatková, generální ředitelka agentury CzechTourism:
Velmi mě těší, že tu nacházíme spoustu regionů a spoustu našich partnerů, kteří přijeli prezentovat svoji obchodní nabídku do Brna. Věřím, že nejen v letošním, ale i v dalších letech se nám tyto prezentace promítnou do pozitivních čísel, která jsme zaznamenali již v roce 2016. Při této příležitosti chci také poděkovat našim obchodním partnerům ať už z privátního sektoru nebo ze samospráv a státní správy, bez nichž bychom nebyli schopni s plným efektem prezentovat Českou republiku a její kraje.
František Lukl, předseda Svazu měst a obcí ČR:
Každé místo, každé město, každý region jsou svým způsobem jedinečné a úžasné. Přeji vám, abyste tyto klenoty míst, kde jste se narodili, kde žijete a která jsou vaší srdeční záležitostí, mohli ukázat co nejširší veřejnosti. Zároveň věřím, že tento veletrh bude příležitostí vyměnit si inspirace v tom, jak v cestovním ruchu dále pokračovat.
Miroslav Kubec, prezident Asociace kuchařů a cukrářů České republiky a kontinentální ředitel Světové asociace kuchařů WACS pro střední Evropu:
Z průběhu letošní soutěže Gastro Junior Brno – Bidvest Cup mám velkou radost a velice si vážím všech, kteří s námi v Brně strávili tři dny a samozřejmě i další čas přípravou. Je moc hezké vidět, že stále máme dost lidí, kteří v oboru dělají něco více, než musí. Jenom tímto způsobem můžeme gastronomii v naší zemi posunout někam dál.
Michal Veber, obchodní ředitel Asociace cestovních kanceláří ČR:
Z našeho pohledu byl letošní veletrh výborný a jsme s ním jako vždy spokojeni. Podíleli jsme se na hodnocení soutěže PROFI GO – turistický produkt, jejíž úroveň jde pořád nahoru a pro příští rok bychom prezentace na pódiu rádi zaměřili ještě více obchodně, jako prodej zákazníkům. Velice se líbil náš doprovodný program na pódiu, kde návštěvníci nejvíce oceňovali, že nešlo o prezentaci jedné cestovní kanceláře, ale vždy o prezentaci destinace za účasti vícero CK. Lidé si tak mohli virtuálně prohlédnout danou zemi a následně vybírat nejvhodnější pobyt.
Klára Badinková, zástupkyně slovenského cestovního ruchu v ČR:
Jsem velmi ráda, že se po třech letech Slovensko prezentuje na veletrhu REGIONTOUR národním stánkem. Slovensko tu samozřejmě zůstalo přítomné, prezentovaly se tu naše regiony, ale chceme Slovensko znovu nabízet i jako zemi, protože tento veletrh je na Moravě a Moravané k nám jezdí velmi rádi a vracejí se. Cítíme zde i velkou poptávku po aktuálních informacích. Navíc statistiky jsou velmi krásné a zavazují nás, abychom nadále aktivně fungovali a poskytovali informace českým a moravským turistům.
Alena Koukalová, české zastoupení Switzerland Tourism:
Jsme na veletrhu podruhé za sebou, předtím jsme tu pět let chyběli, a vrátili jsme se. Pro mě GO a REGIONTOUR vždycky byla první velká událost sezóny, kde se setkají všichni, co v oboru něco znamenají a trvale v něm působí. Potkávám zde cestovky, se kterými domluvíme další plány, potvrdíme si spolupráci, potkávám zde novináře a také od jiných centrál zjistím, jaké jsou u nich trendy. Pro mne je to významné setkání.
Jiřina Bradáčová, vedoucí obchodu, Delfin travel:
Jsme rádi, že jsme se zúčastnili tohoto veletrhu a setkali se s našimi obchodními partnery. Přijedeme i v příštím roce. Pro nás to byl z hlediska návštěvnosti úspěšný veletrh, zejména ve čtvrtek, pátek a v sobotu, kdy se počet vydaných katalogů dá srovnat s loňským rokem. Z hlediska servisu vše dobře fungovalo a moravská mentalita klientů je vždycky hezká a pozitivní.
Filip Žitník, jednatel, cestovní kancelář GO2:
V Brně letos vystavujeme poprvé. Za sebe mohu říct, že jsme příjemně překvapeni. Lidé, kteří za námi na stánek chodí, mají reálný zájem i konkrétní a relevantní dotazy. Věřím, že se to ve finále odrazí i v tom, kolik lidí bude cestovat.
Jana Heřmanová, mikroregion Ivančicko:
Mikroregion Ivančicko na veletrhu slavnostně uvedl do života nového turistického průvodce, který představuje to nejlepší, co devět obcí a tři města, ležící jihozápadně od Brna, nabízejí. REGIONTOUR v Brně vnímáme jako platformu, kde se na jednom místě potkají představitelé Jihomoravského kraje, zástupci obcí a měst, různí podnikatelé a další zajímaví lidé a mohou si nezávazně povykládat, ochutnat speciality, navázat nové kontakty a inspirovat se.
Současně také
Caravaning Brno
2.-5.11.2023
Mohlo by vás zajímat
Vybíráme z firem