IDET
24.-26.5. 2023
Mezinárodní veletrh obranné a bezpečnostní techniky
Lockheed Martin – dobývá nové trhy a poutá oči návštěvníků
Nádherná expozice, kterou nemůžete na IDETu přehlédnout.
Modrá osvětlená hvězda tvoří nosný pilíř výstavního stánku a současně vychází
z loga americké společnosti Lockheed Martin, partnera letošního veletrhu.
Modely stíhaček jsou vypracované do nejmenších detailů, všechno je tu čisté,
elegantní a moderní. „Veletrh si velice užíváme a s potěšením se setkáváme
se všemi zástupci českého průmyslu či ministerstev, kteří na akci dorazili,“
říká Dennis Göge, vice-prezident pro
oblast střední a východní Evropy. „O
naše produkty má zájem mnoho zákazníků,“ doplňuje jeho kolega Jonathon Linn,
který se ve společnosti zaměřuje na rozvoj podnikání.
Využili jsme situace a položili každému z pánů dvě otázky.
Dennis Göge, vice-prezident pro oblast střední a východní Evropy
Jaké klíčové sdělení na letošním veletrhu chcete komunikovat?
DG: V prvé řadě bych chtěl poděkovat, že jsme se veletrhu mohli zúčastnit. Velice si jej užíváme a s potěšením se setkáváme se všemi zástupci českého průmyslu či ministerstev, kteří na akci dorazili. Samozřejmě zde nabízíme svá letadla, konkrétně F-16 a F-35, v reakci na poptávku po modernizaci českého nadzvukového stíhacího letectva. Těšíme se na spolupráci s Českou republikou při cestě za tímto cílem.
Co nového vystavujete?
DG: Naše nejaktuálnější novinka na trhu je právě letoun F-35. Starší model F-16 však stále produkujeme, přesněji obnovujeme produkci typu Block 70, který si objednalo již pět zákazníků. V rámci programu F-35 jsme nedávno dodali sedmisté letadlo a toto číslo stále roste. Jedná se o velmi zajímavou nabídku pro region střední Evropy, například Polsko si pořídilo 32 kusů těchto strojů, které začneme dodávat v roce 2024. Takže okolo programu F-35 se toho děje opravdu hodně.
Jonathon Linn, ve společnosti se zaměřuje na rozvoj podnikání
Je na vašem stánku nějaký zajímavý prvek, který byste si přál vyzdvihnout?
JL: Myslím, že se jedná o nejvíc cool stánek, v němž jsem za dlouhou dobu byl. Například takto velký model hvězdy, která tvoří naše logo, jsme, pokud vím, ještě nikde neměli. Myslím, že designeři odvedli skvělou práci. Líbí se mi na něm, že působí světle, otevřeně a přívětivě. Je v něm spousta místa na setkávání a konverzaci, abychom zde mohli každého řádně přivítat a případně navázat spolupráci.
A co potenciální zákazníci, mají zájem o vaše produkty a komunikaci s vámi?
JL: Jistě, lidé z mnoha zemí, hlavně z České republiky, se nás ptají na F-16 i F-35. Mluvili jsme také s mnoha Slováky, kteří nedávno podepsali smlouvu o pořízení letounů F-16 v nejmodernější konfiguraci Block 70, také s Bulhary, kteří si pořídili stejná letadla, a Poláky zmínil kolega před chvílí. V současné době také probíhá kampaň ve Finsku a Švýcarsko jen před několika týdny oznámilo, že si pořídí model F-35. O naše produkty má tedy zájem mnoho zákazníků.