Motovíkend
8.-10.4. 2022
Zážitková akce nejen pro fanoušky motocyklů
Brixton na Motovíkendu představil dvě novinky
Rakouský Brixton se zrodil z podnětu firmy KSR Group, která se zabývá
zejména dovozem motorek. V roce 2015 přišla s vlastním brandem stylových
strojů, které jsou vyráběny v Číně a osazovány kvalitními komponenty jen
renomovaných světových výrobců.
Na českém trhu se firma zabydlela skutečně rychle díky svému přístupu ke klientům a také realizovaným promoakcím, proto nemohla chybět ani na brněnském výstavišti. „Na Motovíkend jsme přijeli s očekáváním, že prodáme, co nejvíce motorek. První den byl náročný, jen je škoda, že se neúčastnili všichni vystavovatelé. Atmosféra je perfektní, zákazníci jsou příjemní, je jich tu spousta. Mají zájem, jsou hladoví, 2 roky nic nebylo, takže z tohoto pohledu je to perfektní,“ říká Michal Melichar, jednatel firmy a pochvaloval si úspěšnou sobotu.
„Představujeme tu dvě novinky a vedle zbrusu nového Cromwellu si v expozici můžete prohlédnout také oblíbený Brixton Crossfire 500 a Crossfire 500 X.,“ potvrdil zástupce brandu. Cílová skupina je dnes už mnohem širší, než byla na počátku, kdy vstoupila společnost na český trh, který Brixton pečlivě sleduje a reflektuje veškeré změny. „Vnímáme, že čeští zákazníci motorku už nebere jen jako koníčka. Jedni vyjedou, aby si vyčistili hlavu a druzí ji používají jako dopravní prostředek. Cílovka se úplně otočila, dříve byla nižší kubatura primárně určena pro šestnáctileté, dneska už to tak není, dobrá polovina zákazníků patří do věkové skupiny 25 až 60 let,“ vysvětluje Michal Melichar.