Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

Motovíkend
8.-10.4. 2022

Zážitková akce nejen pro fanoušky motocyklů

Vystavovatelé i návštěvníci Motovíkendu uvítali možnost se znovu potkat


Brněnské výstaviště přivítalo od 8. do 10. dubna 2022 všechny fanoušky jedné stopy. Konal se zde Motovíkend, který za tři dny navštívilo 15 000 lidí. Během tří dnů se zde představily novinky i ikonické stroje, originální přestavby a součástí byl především lákavý program na venkovní ploše.

 

Těší mě, že byla motorkářská sezóna opět zahájena v areálu brněnského výstaviště. I přes zrušení letošního Motosalonu se podařilo najít vhodnou alternativu, která motorkářské komunitě umožnila se opět naživo potkat. Více jsme se zaměřili na doprovodný program a zařadili jsme i širší nabídku testovacích jízd, o které projevili návštěvníci vysoký zájem,“ uvedl Petr Maliňák, ředitel Motovíkendu.

Vystavovatelé přivezli na Motovíkend několik novinek na českém trhu. Pozornost přitahovaly i legendární stroje, mezi nimiž byly například ikonický Pérák v nové podobě nebo speciální dakarská úprava Samuraje. Vyhledávané byly i přestavby, kterých se v pavilonu V představilo více než dvacet. „Jsem rád za to, že se účastnili hlavní stavitelé přestaveb z Čech, měli jsme tu i premiéru z dílny Bagger Custom Clubu a další úplně nové exponáty,“ pochvaluje si Pavel Růžek z pořádajícího časopisu Easyriders.

Nechyběla široká nabídka vybavení a příslušenství. Návštěvníci si mohli pořídit zejména moto oblečení, přilby, rukavice nebo airbagové vesty. Speciální trať pro děti připravil Automotodrom Brno. „Přímo v pavilonu V jsme připravili speciální miniarénu pro nejmenší milovníky motorek. Děti si tak mohly za dodržení maximálních podmínek bezpečné jízdy vyzkoušet malé motorky, a to za každého počasí, “ upřesnil Ondřej Holík z Automotodromu Brno, který je tradičním partnerem moto akcí na brněnském výstavišti.

Doprovodný program dále zahrnoval venkovní Show Arenu s ukázkami stunt ridingu, driftování nebo moto gymkhany. Atraktivní pro návštěvníky byly testovací jízdy motocyklů značek Royal Enfield, Benelli, SWM a Jawa. Testovaly se také skútry a elektroskútry. Motovíkend byl doplněn o food zónu s nabídkou populárních burgerů a dalšího dobrého jídla a pití. Program na pódiu zahrnul prezentace cestovatelů, známých motorkářů nebo odborníků na bezpečnou jízdou a výchovou mládeže.

Společnost Veletrhy Brno již začala s přípravami příštího ročníku veletrhu Motosalon, a to podpisem klíčové dohody o spolupráci se Svazem dovozců automobilů. Obě strany tímto krokem potvrdily partnerství a vůli nadále spolupracovat na organizaci této akce.

Další ročník Motosalonu se uskuteční v roce 2023.


O Motovíkendu řekli

Royal Enfield
Martin Cieslar

Za nás hodnotíme akci kladně. Sobota nás velmi příjemně překvapila. Jsme rádii, že jsme společně mohli zahájit sezónu po dvou letech.

 

JAWA Moto
Jiří Kraft, obchodní manažer

Jsem příjemně překvapen návštěvností. Je dobře, že se akci i s testovacími jízdami podařilo uskutečnit.

 

Journeyman CZ (dovozce CFMOTO)
Eduard Šlampa, marketingový a obchodní ředitel

Důležité je, že akce vůbec byla. To byl jeden z důvodu, proč jsme do toho šli, přestože je akce menší. Návštěvníci neměli dva roky možnost vyzkoušet si na vlastní kůži motorky, stánek jsme tedy upravili a vystavili velký počet motocyklů v čele s novinkami, které nabízíme pro letošní rok. Ohlasy byly kladné, zejména v sobotu, to jsme se nikdo nezastavili.

 

Brixton
Martin Bašta, obchodní zástupce

Jsem příjemně překvapený. Všichni návštěvníci, kteří se zastavili u našeho stánku, byli hrozně pozitivní. Sobotní návštěvnost byla obrovská, to jsme opravdu nečekali. I když je tady toho méně, tak jsme po té pauze, kdy se nic nedělo, maximálně spokojení. Každý si tu našel něco svého. Atmosféra byla opravdu dobrá.

 

Geneze
Vítězslav Ryšavý

V sobotu to byla smršť, lidí byla hromada, měli radost. Bylo vidět, že jsou rádi, že se něco odehrává. Zájem o naše produkty byl vysoký, jsme spokojení.

 

Nevima Group
Tomáš Havlíček, referent marketingu

Návštěvníci byli rádi, že po covidu zde byla první taková velká akce. Za nás jsme spokojení, ocenili jsme hlavně tu možnost projet se na motorkách.

 

TOP MOTO (Helite)
Daniel Rais

Akci vnímáme jako součást marketingu, který děláme na několika bázích. Jde jak o tištěná média a sociální sítě, tak o akce, kterými chceme zůstat v podvědomí. Tím, že úzce spolupracujeme s BESIP, tak tady prostě musíme být.

 

PSí Hubík
Libor Hubík, zakladatel

S akcí jsme spokojeni, návštěvnost nás mile překvapila a obecně panuje dobrá nálada mezi návštěvníky. Jsem rád, že jsme se zde v takto široké motorkářské rodině potkali.

 

Rulyt
Petr Fiřt, obchodní ředitel společnosti

Lidí chodí dost. Mohu potvrdit, že jsme spokojení. Snažíme se do reklamy investovat, chceme být vidět, chceme prodávat.

 

BIKERS CROWN
Tomáš Hloucal, maloobchodní ředitel

Ze sobotního dne jsme nadšení. Se zákazníky jsme řešili koncept a shodli jsme se, že většina z nich byla ráda, že se něco dělo a že se po dvou letech mohli potkat. Určitě to byl dobrý krok.

 

GlobalMoto
Michal Hrabák, výkonný ředitel

V tomto novém konceptu se nám daří nad očekávání, jsme velmi spokojení. Zákazníci jsou rádi, že mohou vidět novinky a že si je mohou vyzkoušet.

 

Easyriders
Pavel Růžek

Určitě jsme rádi, že se po dvou letech zorganizovalo něco, kde jsme se mohli všichni spokojeně sejít, užít si víkend, nasát tu atmosféru, a hlavně ukázat světu originální přestavby. Letos je to nultý ročník a můžeme říct, že se nám to povedlo.

 

 

 

Facebook

Fotogalerie

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

 

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště