OPTA
3.-5.3. 2023
Mezinárodní veletrh oční optiky, optometrie a oftalmologie
AGLAJA překvapila luxusními pouzdry i nejširší kolekcí brýlí s klipem
Společnost AGLAJA se v Brně pochlubila novinkami ve své
portfoliu: německou značkou luxusních kožených pouzder na brýle ANY DI, cenově
atraktivními designovými klipovkami na magnet italské značky POLAR a do třetice
populární americkou značkou Champion s mladistvými obrubami a
polarizačními slunečními brýlemi.
Možná i vy hledáte luxusní dárek pro dámu, se kterým určitě nešlápnete vedle. A pokud ne, určitě ho hledá někdo z vašich potenciálních zákazníků, který si ve výloze vaší optiky třeba všimne originálního designového koženého pouzdra na brýle… Pokud chcete získat nové zákazníky, může být právě značka ANNY DI tím správným receptem. „Jde o brýlová pouzdra mladé německé designérky Sabriny Neu v luxusní kvalitě, s precizním šitím a zlacenými kovovými prvky,“ popisuje Alice Tobolková, majitelka společnosti AGLAJA, která získala pro značku ANNY DI výhradní zastoupení. Brýlová pouzdra jsou součástí kolekce kožených doplňků, mohou se zavěsit na crossbody pásek spolu s pouzdrem na mobil a malými taštičkami třeba na kreditní karty nebo na sluchátka. „Je to alternativa ke kabelce a sortiment vhodný i do butiků, ale my cílíme hlavně na oční optiky, protože značka ANNY DI má hodně pouzder na sluneční brýle a jde o velmi kvalitní zboží. Optik tak může dostat zákazníka do obchodu na jiný produkt, než jsou brýle, a on si pak třeba vybere i něco dalšího,“ vysvětlila distributorka.
Další novinkou je značka POLAR – italské designové klipovky na magnet za příjemnou cenu. Jde o alternativu pro zákazníky, kteří nemají rádi ztmavující se skla a nechtějí investovat do dioptrických slunečních brýlí. Brýle s magnetickým slunečním klipem jsou k dispozici ve velmi široké škále modelů od dětských pro prvonositele nebo už tříleté děti až po široké pánské obruby. Samozřejmě nechybí ani spousta krásných dámských modelů, buď bez klipu jako sluneční brýle s polarizačními skly, nebo v dioptrické variantě s klipem. „POLAR je zatím úplně nejširší kolekce, která se u nás v brýlích s klipem objevila. Obsahuje zhruba 300 modelů v celé velikostní škále. Všechny klipy přesně sedí na danou obrubu a jsou sladěné i barevně. Optici tuto novinku přijali velmi dobře i s ohledem na cenu, ve které je už zahrnutý klip, čili jde o dva výrobky v jednom,“ řekla Alice Tobolková.
Třetí novinkou v portfoliu společnosti AGLAJA je populární americká značka Champion s polarizačními slunečními brýlemi v přijatelných cenách. Orientuje se na věkovou skupinu od teenagerů po dospělé a zaujme nápaditým designem.