OPTA
3.-5.3. 2023
Mezinárodní veletrh oční optiky, optometrie a oftalmologie
Brýle Carrera eliminují modré záření
Na stánku společnosti Safilo najdeme řadu novinek, k nimž patří i sluneční brýle Carrera se speciální čočkou RED HD, pohlcující modré záření. „V dnešní době trávíme spoustu času před obrazovkami notebooků, tabletů či nad displeji mobilních telefonů. Ve větší míře tak absorbujeme modré záření, které je obsaženo ve světle a denně na nás působí. Proto jsme uvedli na trh brýle, se kterými zákazník může něco víc udělat pro své zdraví,“ říká Jiří Mikulecký, manažer obchodu společnosti Safilo pro Českou republiku.
„Zákazníci na novinku slyší velmi dobře. Optikové mají další prodejní argument a možnost hovořit o brýlích s přidanou hodnotou, koncový zákazník vidí benefit ve zdravotním aspektu, jež doprovází komfortní a krásné brýle. V Brně na stánku mají zákazníci možnost brýle nejen vyzkoušet, ale ve foto pointu se v nich i zvěčnit. Carrera je značka s aktuálně velmi charakteristickým vizuálním stylem v černobílém provedení. Proto i fotografie, které tu děláme, se nesou v tomto duchu. Pro návštěvníky je to hezký suvenýr,“ dodává Jiří Mikulecký.
Společnost Safila představuje na OPTĚ i další novinky, například od italské značky Moschino, a ukazuje své porftolio v celé své šíři. V elegantní expozici nechybějí brýle od těch nejluxusnějších brandů, jako jsou Elie Saab, Oxydo, Dior, Fendi až po klasiku typu Hugo Boss, Tommy Hilfinger nebo Polaroid. Část stánku tvoří fotografie a videoprojekce věnované trendům, kdy si návštěvník udělá rychlou představu o tom, jak být in v roce 2018.
„Jelikož Safilo je přímý výrobce brýlí a máme spoustu licenčních značek, tzn. módních domů, které celosvětově udávají styl a vkus, promítají se trendy i do našich novinek a aktuálních kolekcí, které tu prezentujeme. K vidění jsou například modelové řady, hlásící se k osmdesátým letům či technologiím minulosti, nebo které jsou inspirovány různými kulturami. Na první pohled jsou patrné nejrůznější barvy, od jemných odstínů přírodnin a koření přes výrazné neonové „hyper colours“, barvy mořského světa až po nejrůznější provedení havan, připomínající želvovinu. To vše kolekce krásně oživí a každý si určitě vybere to své. Stačí za námi přijít, popovídat si, podívat se a brýle si vyzkoušet,“ říká Jiří Mikulecký.