OPTA
3.-5.3. 2023
Mezinárodní veletrh oční optiky, optometrie a oftalmologie
Omega Optix představí nové zrcadlové čočky
Společnost Omega Optix v minulém roce oslavila 25 let na českém trhu a veletrhu OPTA se účastní už od prvního ročníku. „Tento rok návštěvníky srdečně zveme na premiéru nových zrcadlových čoček Transitions Flash to Mirror a další novinky,“ říká v rozhovoru Jana Getlíková, Brand Manager společnosti Omega Optix, s. r. o.
Na veletrhu OPTA vystavujete už 25 let.
Kam se za tu dobu posunula vaše společnost? Nabízeli jste tehdy něco jiného než
dnes?
Omega Optix byla před 25 lety založena jako soukromá firma. Během dvou dekád se
výrazně rozšířilo naše portfolio, zároveň se vylepšila i technologie naší
výroby. Dnes Omega Optix není pouze jediným českým výrobcem brýlových čoček,
ale naše výroba se zároveň posunula na špičku oboru a je naprosto srovnatelná
se zahraničím. Významnou změnu představuje například výroba bez těžkých kovů –
"alloye free". Omega Optix nabízí skutečně širokou řadu brýlových
značek a nabídku stále obnovuje a rozšiřuje. Vlastníme nejen osobitou kolekci obrub
Omega Optix, ale jsme také výhradním distributorem značek Helly Hansen, Crocs,
Jisco, Alberto Modiani nebo Dunlop. Do třetice dodáváme širokou škálu přístrojů
pro optometrii a oftalmologii. Dá se říci, že nabízíme všechno, co je pro
optiky důležité.
Jaký sortiment návštěvníci najdou na vašem
letošním stánku?
Vedle již zmíněného portfolia, kam patří brýlové čočky, brýlové obruby a
profesionální přístroje, se letos zaměříme na sluneční brýle. Představíme jak
nové kolekce slunečních obrub od jednotlivých značek, tak nové sluneční čočky.
Právě uvádíme na trh nové zrcadlové
čočky Transitions Flash to Mirror, zároveň rozšiřujeme klasickou řadu
"inteligetních čoček" Transitions o dvě moderní barvy – Amethyst a
Sapphire. V neposlední řadě přicházíme s velice unikátní nabídkou Matt mirrors,
což je nový trend v zrcadlových čočkách.
Připravujete
pro návštěvníky nějakou speciální akci nebo soutěž?
V rámci veletrhu OPTA proběhne vyhlášení soutěže OPTA 2019. Jedná se o Omega
Optix soutěž o atraktivní ceny. Slosování proběhne v sobotu 9. března v 15
hodin a těšíme se na hojnou účast zákazníků.
OPTA je už 25 let součástí vaší obchodní a
marketingové strategie. Co pro vás každoroční účast znamená a co vám přináší?
Každý rok je OPTA ve znamení setkávání se zákazníky. Jedná se o stávající
obchodní partnery a zároveň o příležitost navázat nové kontakty se zákazníky,
se kterými dosud nespolupracujeme. OPTA je pro nás jedinečná možnost, jak
prohlubovat spolupráci a snažit se stále lépe pochopit zákaznické potřeby,
stejně jako těžkosti při podnikání. Osobní kontakt je na Optě klíčový, protože
nám na našich zákaznících záleží a chceme být součástí jejich rozvoje.
Myslíte si, že český trh Optu potřebuje?
Ano, nejde tady pouze o prezentaci výrobků, ale celkově o edukaci odborné veřejnosti.
I v oblasti oční optiky jde vývoj velice rychle kupředu a je nutná vzájemná
komunikace mezi dodavateli, odběrateli a odborníky v oboru.
Umíte si představit, že
budete na veletrhu Opta vystavovat i za 25 let? Co mu do budoucna přejete?
Je to možné a velice pravděpodobné. OPTA by měla být stále atraktivní výstava
nejen lokální, ale i evropská, v tom vidíme šanci na zlepšení. Je stále co
vylepšovat a kde se inspirovat těmi nejmodernějšími trendy v oblasti optiky.
OPTA by měla nadále zůstat klíčovou součástí řetězce informovanosti odborného
publika.