OPTA
20.-22.3. 2015
Mezinárodní veletrh oční optiky, optometrie a oftalmologie
OPTA 2015 v číslech
- 150 vystavujících firem ze 20 zemí z toho 88 firem ze zahraničí tj. 59 %
- 2.611 m2 čisté výstavní plochy, 450 m2 další předváděcí plocha
- 5.637 návštěvníků ze 17 zemí z toho 519 ze zahraničí tj. 9,2 %
pdf 1,87 MB
Řekli o veletrhu
Jana Čierna,
jednatelka společnosti Sagitta:
Letošní OPTA byla velmi úspěšná. Po trošku slabších letech
pozorujeme návrat zákazníků a jejich zájmu. Stánků je více a zároveň jsou
inovované. Veletrh hodnotím velmi pozitivně, jsme spokojeni také
s výsledky naší firmy. Letos jsme sem přišli s novým konceptem,
vystavujeme společně se dvěma firmami a máme tu vzdělávací prostor pro
zákazníky, což se setkalo s velmi dobrým ohlasem.
Petr Vrubel, ředitel
společnosti Optika Čivice:
Optu jsme vždycky vnímali a vnímáme pozitivně, protože nám
dává možnost setkat se s mnoha zákazníky. Neuskutečňujeme tady obchody,
ale navazujeme nová obchodní přátelství a utužujeme stávající. Proto bych byl
rád, kdyby OPTA zůstala v této podobě. Doba, kdy se uvažovalo, jestli se
nemá konat třeba jen jednou za dva roky, zřejmě minula, protože letos o tom už
nikdo nemluvil. Věřím, že OPTA zůstane zachována i do budoucna, a je určitě
dobře, že se oční optika může prezentovat takovouto výstavou, která je pro náš
obor velmi důležitá.
Kateřina Ševcová,
marketingová a produktová manažerka
společnosti Essilor:
Jako vystavovatelé jsme s letošní Optou určitě moc
spokojení. Zdála se nám živější než v předchozích letech a na našem stánku
bylo skoro pořád plno, čemuž jsem velmi ráda. Měli jsme tu spoustu návštěv a
spoustu zajímavých nových obchodních příležitostí. Přidám jedno zcela
neobjektivní měření: kávy se u nás vypilo skoro dvakrát tolik co loni! Jsme
rádi, že jsme tu byli.
Radek Adolt, majitel
společnosti Ardix:
Letošní OPTA se nám líbila. Návštěvnost byla velmi dobrá, a
to zejména v sobotu, jak je to obvyklé. I když ekonomické výsledky
zjistíme až po veletrhu, už dnes můžeme říci, že jsme spokojeni. Navázali jsme
tu nové obchodní vztahy, staré prohloubili a celkově OPTA splnila naše
očekávání.
Alice Tobolková,
jednatelka společnosti Aglaja:
Letošní Optu hodnotím pozitivně. Nový termín nám vyhovuje,
návštěvnost byla vyšší než loni, zvýšil se i zájem o novinky. Také obchodně se
nám dařilo, jsme spokojeni.
Pavel Halabica,
marketingový a obchodní manažer společnosti Mr.Gain:
Z našeho pohledu byla letošní OPTA určitě větší a
úspěšnější než loňská. Přispěla k tomu i změna na březnový termín, kdy je
lepší počasí, každopádně k nám přišlo více zákazníků. Celkově máme
z letošního ročníku velmi dobrý pocit.
Jiří Plesník,
obchodní manažer Vision Care pro ČR a SR, společnost Alcon Pharmaceuticals:
Letošní OPTA pro nás byla výborná, získali jsme cenu Top
Opta za náš produkt a oproti minulým ročníkům tady byla větší návštěvnost.
Pocítili jsme i lepší náladu zákazníků, možná je to dáno také březnovým
termínem a krásným počasím. I v neděli v poledne tady pořád je dost
lidí, což v minulosti nebylo. Jsme opravdu spokojeni.
Marek Hlavenka,
obchodní ředitel pro ČR a SR, společnost Safilo:
Tato OPTA byla vynikající, super! Jsme spokojení, a to nejen
z pohledu čísel. Veletrh letos dostal nový impuls a úplně nový rozměr,
čemuž jsem velmi rád. A samozřejmě děkuji všem za spolupráci, podařilo se to
prací nejen nás vystavovatelů, ale i Společenstva českých optiků a optometristů,
Optické unie Slovenska a společnosti Veletrhy Brno.
Andrea Uhraková,
marketingová specialistka společnosti Finest Trade:
I z pohledu termínu byla letošní OPTA určitě lepší než loni. Přijelo
více návštěvníků a celkově veletrh hodnotíme pozitivně, i po obchodní stránce
jsme spokojeni.