Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

OPTA
20.-22.3. 2015

Mezinárodní veletrh oční optiky, optometrie a oftalmologie

OPTA 2015 v číslech

 

  • 150 vystavujících firem ze 20 zemí z toho 88 firem ze zahraničí tj. 59 % 
  • 2.611 m2 čisté výstavní plochy, 450 m2 další předváděcí plocha 
  • 5.637 návštěvníků ze 17 zemí z toho 519 ze zahraničí tj. 9,2 %


Řekli o veletrhu

 

Jana Čierna, jednatelka společnosti Sagitta:
Letošní OPTA byla velmi úspěšná. Po trošku slabších letech pozorujeme návrat zákazníků a jejich zájmu. Stánků je více a zároveň jsou inovované. Veletrh hodnotím velmi pozitivně, jsme spokojeni také s výsledky naší firmy. Letos jsme sem přišli s novým konceptem, vystavujeme společně se dvěma firmami a máme tu vzdělávací prostor pro zákazníky, což se setkalo s velmi dobrým ohlasem.

Petr Vrubel, ředitel společnosti Optika Čivice:
Optu jsme vždycky vnímali a vnímáme pozitivně, protože nám dává možnost setkat se s mnoha zákazníky. Neuskutečňujeme tady obchody, ale navazujeme nová obchodní přátelství a utužujeme stávající. Proto bych byl rád, kdyby OPTA zůstala v této podobě. Doba, kdy se uvažovalo, jestli se nemá konat třeba jen jednou za dva roky, zřejmě minula, protože letos o tom už nikdo nemluvil. Věřím, že OPTA zůstane zachována i do budoucna, a je určitě dobře, že se oční optika může prezentovat takovouto výstavou, která je pro náš obor velmi důležitá.

Kateřina Ševcová, marketingová a produktová manažerka společnosti Essilor:
Jako vystavovatelé jsme s letošní Optou určitě moc spokojení. Zdála se nám živější než v předchozích letech a na našem stánku bylo skoro pořád plno, čemuž jsem velmi ráda. Měli jsme tu spoustu návštěv a spoustu zajímavých nových obchodních příležitostí. Přidám jedno zcela neobjektivní měření: kávy se u nás vypilo skoro dvakrát tolik co loni! Jsme rádi, že jsme tu byli.

Radek Adolt, majitel společnosti Ardix:
Letošní OPTA se nám líbila. Návštěvnost byla velmi dobrá, a to zejména v sobotu, jak je to obvyklé. I když ekonomické výsledky zjistíme až po veletrhu, už dnes můžeme říci, že jsme spokojeni. Navázali jsme tu nové obchodní vztahy, staré prohloubili a celkově OPTA splnila naše očekávání.

Alice Tobolková, jednatelka společnosti Aglaja:
Letošní Optu hodnotím pozitivně. Nový termín nám vyhovuje, návštěvnost byla vyšší než loni, zvýšil se i zájem o novinky. Také obchodně se nám dařilo, jsme spokojeni.

Pavel Halabica, marketingový a obchodní manažer společnosti Mr.Gain:
Z našeho pohledu byla letošní OPTA určitě větší a úspěšnější než loňská. Přispěla k tomu i změna na březnový termín, kdy je lepší počasí, každopádně k nám přišlo více zákazníků. Celkově máme z letošního ročníku velmi dobrý pocit.

Jiří Plesník, obchodní manažer Vision Care pro ČR a SR, společnost Alcon Pharmaceuticals:
Letošní OPTA pro nás byla výborná, získali jsme cenu Top Opta za náš produkt a oproti minulým ročníkům tady byla větší návštěvnost. Pocítili jsme i lepší náladu zákazníků, možná je to dáno také březnovým termínem a krásným počasím. I v neděli v poledne tady pořád je dost lidí, což v minulosti nebylo. Jsme opravdu spokojeni.

Marek Hlavenka, obchodní ředitel pro ČR a SR, společnost Safilo:
Tato OPTA byla vynikající, super! Jsme spokojení, a to nejen z pohledu čísel. Veletrh letos dostal nový impuls a úplně nový rozměr, čemuž jsem velmi rád. A samozřejmě děkuji všem za spolupráci, podařilo se to prací nejen nás vystavovatelů, ale i Společenstva českých optiků a optometristů, Optické unie Slovenska a společnosti Veletrhy Brno.

Andrea Uhraková, marketingová specialistka společnosti Finest Trade:
I z pohledu termínu byla letošní OPTA určitě lepší než loni. Přijelo více návštěvníků a celkově veletrh hodnotíme pozitivně, i po obchodní stránce jsme spokojeni.

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

 

Fotogalerie

VIDEO

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště