Jak uspět na veletrhu
|
Veletrh je ideální komunikační nástroj, pokud jej firmy dokážou efektivně využít. |
|
Jak uspět na veletrhu
Pět rad pro každého vystavovatele. Byznys nedělá firma s firmou, ale člověk s člověkem. Proto jsou veletrhy pro úspěch firmy důležité. Myslíte si, že na veletrh stačí vzít letáky a obchodního zástupce?
Nejdůležitější je příprava
Specialista na reklamu Martin Charvát v rozhovoru říká, že pro úspěch vystavovatele na veletrhu je nejdůležitější důkladná příprava. Jasně si říct, co chce říct a komu to chce vlastně sdělovat.
Veletržní success story
Lidé z firmy Speciální Medicínská Technologie objíždějí zahraniční veletrhy už řadu let. Během té doby se naučili, které zboží se vyplatí vzít s sebou a jak se mají zaměstnanci na stánku chovat.
Co zaujme novináře
Redaktoři Hospodářských novin a zpravodajského portálu IHNED.cz vysvětlují, proč je některé stánky na veletrzích zaujmou na „první
dobrou", a proč jiné míjejí bez povšimnutí.
Veletrhy míří mimo starý kontinent
Pořádat veletrhy v Evropě podle obchodního šéfa Frankfurtských veletrhů Detlefa Brauna k úspěchu nestačí. Frankfurt organizuje
již více veletrhů v zahraničí než doma v Německu.
Svět veletrhů je pestrý
Kdy, kam a proč. Žádný výběr není spravedlivý. Nabízíme mix významných, lákavých a někdy snad i trochu exotických veletrhů.
Proč na veletrh
i-Katalog - prohlížení
Hledat firmy & produkty
Získejte správné kontakty na stabilní a ověřené firmy.
Přehled všech katalogů