PRODÍTĚ
2.-5.3. 2023
Prodejně-kontraktační veletrh potřeb pro dítě
Veletrh Prodítě představil nejnovější trendy pro český trh
Dva pavilony brněnského výstavišti žily po čtyři dny čilým obchodním ruchem, ale také vzdělávacím a zábavným doprovodným programem. Obsazená plocha se meziročně rozšířila na 6.300 m2 a počet vystavujících firem vzrostl na 95. Vystavovatelé přijeli z České republiky, Slovenska, Polska a Maďarska. Kontraktačně – prodejní veletrh Prodítě a prodejní přehlídka Svět ženy se poprvé konaly samostatně, přesto se setkaly s velkým zájmem veřejnosti. Za čtyři dny si jejich nabídku podle předběžného odhadu prohlédlo přes 15 tisíc návštěvníků.
Veletrh potřeb pro děti a maminky Prodítě potvrdil svou pozici nejvýznamnější oborové kontraktační platformy pro český a slovenský trh. Vystavovatelé do Brna přivezli kompletní nabídku dětského zboží včetně nových modelů a řady inovací připravených pro letošní sezonu, ať už v oblasti technologií, materiálů či designu. Tuto ojedinělou přehlídku si prohlédli nákupčí z České a Slovenské republiky a spolu s nimi také budoucí i čerství rodiče, kteří mohli část zboží přímo na místě prohlédnout, vyzkoušet a případně také zakoupit. Součástí veletrhu byl bohatý doprovodný program pro malé i větší návštěvníky. Na pódiu vystoupilo například klaunské divadlo MIMO nebo zpěvák a moderátor Jakub Děkan, ale největší zájem vzbudily sobotní show My Little Pony a Transformers.
Podruhé se uskutečnila prodejní přehlídka pro krásnou a spokojenou ženu Svět ženy. Nabídka kosmetiky, módy, zdravé výživy a dalšího sortimentu pro zdravý životní styl byla provázena přednáškovým doprovodným programem. Po celou dobu výstavy se návštěvnice mohly nechat bezplatně ostříhat, učesat a nalíčit v rámci expozice Proměna. Ve čtvrtek na výstavišti proběhlo nově Mistrovství republiky mladých kadeřníků a kosmetiček HARMONIE v pěti soutěžních kategoriích.
Příští ročník veletrhu Prodítě a prodejní přehlídky
Svět ženy se uskuteční v termínu 14. - 17. 3. 2019.
Řekli o veletrzích
Petr Horáček,
produktový manažer firmy Baby Direkt s. r. o.:
Vystavujeme tady
každý rok a letošní veletrh Prodítě hodnotíme kladně, návštěvnost byla navzdory
počasí poměrně dobrá. Předvedli jsme obchodníkům naše novinky, ale důležitý je
pro nás také kontakt s koncovými klienty, protože tak přímo vidíme jejich
reakce na produkty a těší nás, když jsou s nimi spokojeni.
Máté Vas,
obchodní ředitel, Faktum Bútor Ltd. (Maďarsko):
Osobně jsem na
veletrhu ProDítě poprvé a mohu říci, že sem od prvního dne přichází tolik lidí
jako na kratší veletrh v Maďarsku. Z reakcí návštěvníků, kteří se u nás na
stánku zastavují, je vidět, že se jim náš nábytek opravdu líbí.
Zora Machová,
jednatelka společnosti FOR BABY, spol. s r. o.:
Vrátili jsme se
na veletrh do Brna asi před třemi lety s cílem představit nové značky kočárků,
které dovážíme. Tady je můžeme prezentovat jako ucelenou kolekci, což je
důležité. Letos se naše nabídka obchodníkům i koncovým zákazníkům hodně líbila,
velký úspěch měla litevská značka Tutis s výborným poměrem kvality a ceny.
Velerh proběhl k naší spokojenosti a jsme rádi, že jsme tu byli.
Kamil
Bojanovský, KENYO, spol. s r. o.:
Jsme tady každý
rok a snažíme se ukazovat českým zákazníkům to nejlepší z nabídky námi
zastupovaných značek. Jako dovozci a distributoři jsme letos s návštěvností a
kontrakty spokojeni, přijeli prakticky všichni naši obchodní partneři ze
Slovenska i České republiky.
Martina Tregler,
spolumajitelka společnosti BeeMy:
Nejvíc lidí sem
přichází kvůli kočárkům, což se odráží i v poptávce návštěvníků po našem
textilním zboží. Kontaktujeme tady také obchodníky, ale primárně vystavujeme
kvůli návštěvníkům, kterým přímo na místě prodáváme. Celkově jsme s účastí
spokojeni.
Jan Zaplatílek,
vedoucí IT a marketingu, PATRON Bohemia a. s.:
I když počasí
tomuto ročníku příliš nepřálo, zájem lidí byl poměrně velký, hlavně v sobotu.
Veletrh je organizován profesionálně, ale myslím, že by se měl konat v jiném,
modernějším pavilonu. Naší firmě se letos dařilo a návštěvníci měli o naše
výrobky zájem, takže celkově letošní ročník hodnotíme kladně.
Jakub Bílek,
sales expert, INTREA-PIKO, s. r. o. - značka Yedoo:
Od roku 2009 vyrábíme
koloběžky pod českou značkou Yedoo a na tomto veletrhu vystavujeme pravidelně.
Je to pro nás reklama, protože chceme být vidět a zviditelnit značku. Přímo na
místě také prodáváme a výhodné je, že tady můžeme popsat naše produkty
zákazníkům a vysvětlit jim jejich výhody proti konkurenčním koloběžkám.
Jaroslav Makyča,
konzultant společnosti Oriflame:
Svět ženy se mi
líbí, přichází sem hodně lidí a jsou to ti zákazníci, které chceme oslovit.
Neprodáváme tady výrobky, ale propagujeme kosmetiku Oriflame, nabízíme možnost
nakupovat ji se slevou a přítomná vizážistka zároveň může ženy nalíčit. Jsem
spokojen, registrují se nám tu noví členové Klubu Oriflame a kontaktovali jsme
spoustu zájemců o naši kosmetiku.
Andrea Opičková,
event manager společnosti Zdravé stravování:
Na výstavě v
Brně jsme podruhé. Zdravé stravování dodává krabičkovou stravu pro všechny,
máme různé stravovací programy a tady na stánku nabízíme poradenství
návštěvníkům, měření na přístroji inBody a slevu na první objednávku. Zájem
návštěvníků je velký, lidem u nás chutná a přecházejí k nám i klienti od
konkurence.
Lada Vyvialová,
módní návrhářka, LADA fashion:
Oslovujeme tady
koncové zákazníky a rozšiřujeme si tak klientelu, ale zároveň kontaktujeme
obchodníky ze segmentu těhotenského a mateřského zboží. Svět ženy pro nás má
význam hlavně z pohledu marketingu, ale daří se nám tu i přímo prodávat.
Jarmila
Krahulcová, stylistka, Style by YaYa:
Tento veletrh je
ideální pro nastávající maminky. I v rámci Světa ženy jsem viděla mnoho spokojených
tváří, které na výstavišti našly to, co hledaly, ať už to byl kočárek nebo
třeba rady v těhotenství. Sama jsem se z přednášek dozvěděla řadu důležitých
věcí, o kterých jsem dosud neměla tušení. Z reakcí publika soudím, že si lidí
odnesli něco zajímavého také z mých přednášek o módě.