PRODÍTĚ
6.-9.3. 2014
Veletrh potřeb pro dítě
PRODÍTĚ 2014 v číslech
Počet vystavovatelů | 86 |
Celková výstavní plocha v m2 | 5 058 m2 |
Celkový počet návštěvníků | 22 373* |
* společná návštěvnost výstavy RYBAŘENÍ a veletrhu PRODÍTĚ
pdf 561,32 KB
Tradiční veletrh PRODÍTĚ představil komplexní přehlídku kočárků, autosedaček, textilu, hraček a dalších potřeb pro děti i maminky na českém a slovenském trhu. K vidění byl nejenom běžný sortiment, ale i novinky pro nadcházející sezonu, které teprve míří na prodejní pulty.
Nabídku vystavovatelů doplnilo bezplatné odborné poradenství a lákavý doprovodný program pro malé i větší návštěvníky. Za všechny akce můžeme jmenovat třeba magické vystoupení Pavla Kožíška a Hanky Mašlíkové, tankovou bitvu Ardeny 1944, nebo Veselou pouť s hosty JŮ a HELE.
Letos nově bylo součástí také Disney kino, které každý den přineslo mnoho krásných pohádek. Děti si mohli vyzkoušet také oblíbený herní systém Disney Infinity, soutěže pro děti proběhly se společností Zapf Creation o mnoho krásných hraček. V doprovodném programu se prezentovaly také volnočasové aktivity, vzdělávání nebo výživa dětí i maminek.
Řekli o veletrhu PRODÍTĚ
Ivana Fialová, Baby
Direct s.r.o.:
Firma byla s účastí na veletrhu naprosto spokojena,
neboť nás navštívilo značné množství zákazníků. Úroveň veletrhu oproti minulým
letům celkově roste, bylo také pěkné uspořádání expozic. Představili jsme novou
sedačku od firmy Rőmer, která bude v prodeji už za dva měsíce. I o tuto
novinku byl značný zájem z řad zákazníků. Jde o sedačku se světelnou
signalizací, maminka či otec ví, že když se rozsvítí červené světlo, musí auto
zastavit a dítě znovu lépe připoutat. Teprve potom dostane signalizaci zeleným
světlem, že je vše v pořádku. Půjde o jedinou sedačku na českém trhu
s touto signalizací. O tuto novinku byl na veletrhu značný zájem.
Zuzana Recmanová,
Emitex:
Jako každý rok jsme na veletrhu představili novinky. Patříme
k výrobním firmám, výrobky distribuujeme přímo do obchodní sítě. Pouze na veletrhu lze koupit naše zboží přímo
od nás, a to za výhodnou cenu. Především maminky vyhledávají v Brně tuto
příležitost, neboť zde jsou k dostání i nejžhavější novinky. Brno je pro
nás velmi důležitý veletrh, neboť obchodníci už jsou naučeni jezdit do naší
expozice. Vynikající je také zázemí na veletrhu, jeho pracovníci nám plní
jakákoliv přání. Letos jsme představili fusak nové generace, který plní pět
funkcí a dá se různě variovat. Zájem byl také o redukční a fixační vložku do
kočárků a autosedaček ze speciálního 3D materiálu.
Radek Stoczek,
Euro-Trade:
Na veletrh do Brna jsme se vrátili po třech letech, letos
nás navštívilo dost koncových zákazníků. Veletrh nám posloužil
k představení novinek, zejména kočárků od firem z USA. Šlo o novou
kolekci, která přitahovala do expozice návštěvníky. Zájem byl o houpačky pro
kojence do devíti měsíců, které nejsou příliš dostupné na našem trhu. Zabýváme
se prodejem kočárků, autosedaček,
povlečení do postýlek, houpaček, jídelních židliček, cestovních postýlek ale i
různých hraček apod.
Eva Němcová, Farmers:
Na tento veletrh do Brna jezdíme už pět let a se svou účastí
jsme vždy spokojeni. Navštívila nás řada koncových zákazníků, překvapilo mne,
že přicházeli do expozice téměř s jasným cílem, co chtějí koupit. Pro
firmu se veletrh vydařil, jsme spokojeni také s jeho úrovní. Navíc je tu
perfektní zázemí. Naše Kyjovská firma nabízí dětské oblečení, které je vyrobeno
z kvalitních materiálů. Dětské oblečení odpovídá novinkám na trhu a módním
trendům, představuje originální značkové oblečení a nadchne i náročnější
zákazníky. K oblíbeným v naší nabídce patří tzv. rostoucí oblečení pro
děti, které vydrží díky důmyslným střihům i přes tři velikosti. Jsou to
oboustanné mikiny nebo rostoucí kalhoty. Stále více žádané je BIO oblečení
zejména pro děti s citlivou pokožkou.
Ing. Lubomír Fiedler:
O naše produkty byl na výstavišti zájem velký, zejména se
návštěvníkům líbila kolekce nového maďarského nábytku Factum. Ta měla
v Brně premiéru, testovali jsme zájem o toto zboží. Musím říci, že předčil
naše očekávání. Další novinkou byl elektronický odstraňovač hlenu pro
novorozence, což je velmi užitečné zařízení, neboť odpadá případné píchání uší.
Jde o šetrné zařízení a je téměř nehlučné, dítě nemá strach. Navíc je zhotoveno
jako hračka v podobě slona a je přenosné. Lze je tedy použít i mimo domov.
Velký zájem byl i o naše další standardní produkty. Firma byla se svou účastí
na veletrhu velmi spokojena.
Ivo Špuk:
Veletrh jsme využili k prezentaci pěti novinek. Už sedm let
se zabýváme velkoobchodní činností a dovozem sortimentu pro děti. Zastupujeme
nyní v České a Slovenské republice výrobce značek BEBETTO, ADAMEX a QUATRO. Od firmy BEBETO
jsme představili tři nové kočárky – sourozenecký pro dvojčata, dále kočárek
s novým designem Silvia a kočárek Flavio. Také jsme prezentovali nový
kočárek od ADAMEX, který je odpružený a dále speciální sportovní kočárky
například s brzdou na rukojeti apod. Právě tyto výrobky přitahovaly do
naší expozice řadu zájemců.
Kamil Bojanovský,
KENYO, spol. s r.o.:
Veletrhu se účastníme pravidelně a do Brna vždy rádi
přijedeme, neboť je pro naši firmu jedničkou pro prezentaci našich značek. Do
Brna se rádi vracíme, jezdí za námi prakticky všichni obchodní zástupci
z České republiky i ze Slovenska. Jsme velmi spokojeni, co jsme si od Brna
slibovali, to se nám podařilo a budeme rádi, pokud bude veletrh v tomto
duchu pokračovat. Když srovnám obdobné akce v Polsku, v Praze,
Bratislavě apod. žádná nedosahuje takové úrovně jako Brno. Dnešní ročník nás
opět nezklamal, finance zde vynaložené se nám vždy vyplatí. Na českém a
slovenském trhu zastupujeme evropské výrobce kojeneckého a dětského zboží.
Petr Weselý, KES:
Letos jsme představili v Brně nový produkt značky BOB.
Jde o sportovní kočárky, které jako jediné ve světě mají homologaci na jízdu na
kolečkových bruslích. Na výstavišti jsme vstoupili s touto značkou do
podvědomí zákazníků, kterých se na naši novinku přišlo podívat značné množství.
Jsme jediným autorizovaným dovozcem sportovních běhacích kočárků BOB, které
jsou ideální pro pohodlnou jízdu ve městě i v terénu. Částečně se nám také
v Brně podařilo najít nové distributory nejen pro tyto kočárky. Firma byla
se svou účastí na této akci spokojena.
Lada Vyvialová,
majitelka stejnojmenné firmy:
Nabídka jednotlivých vystavovatelů a jejich prezentace byla
na velmi vysoké úrovni. Potěšilo mne, že vedle koncových zákazníků za námi
přišli zástupci z velkoobchodní sítě. Je dobře, že jde částečně i o
kontraktační akci, což je pro mne velkým přínosem. Pro firmu je tento veletrh
jedinečný tím, že zde můžeme představit naši módu pro těhotné a kojící ženy.
Byli jsme tu spokojeni, příští rok přijedeme zase.
Kateřina Borunská, MAMAJA
group s.r.o.:
Návštěvnost veletrhu byla dobrá, navštívili nás také
obchodní zástupci, byli jsme se svou účastí v Brně spokojeni. Představili
jsme řadu novinek, návštěvníci si mohli mimo jiné vyzkoušet ergonomické nosítko
Manduca a Caboo a zeptat se na vše ohledně nošení dětí. Zájem byl také o žhavé
novinky Ella´s House a Pop-in, tedy o látkové pleny. V Brně jsme se
přesvědčili, že stoupá jejich oblíbenost. Prezentovali jsme také plavky a
ochranné oblečky pro děti, které slouží při krmení a malování apod.
Blanka Nováková,
PATRON Bohemia a.s.:
Počasí vyšlo, což se zřejmě odrazilo i na návštěvnosti, která byla opravdu
dobrá. Tuto akci už nebereme pouze jako prodejní, ale snažíme se v Brně
prezentovat i nové produkty. Firma si účastí na tomto veletrhu drží image, a
proto tu nesmí chybět. Letos jsme představili nový komponentní systém podvozků
kočárků a sedaček, které se dají různě kombinovat. Jde o širokou nabídku
skládaček, každý si může vybrat dle svých potřeb a představ.