PRODÍTĚ
5.-8.3. 2015
Veletrh potřeb pro dítě
PRODÍTĚ 2015 v číslech
Počet vystavujících firem |
60 ze 6 zemí |
Celková výstavní plocha | 5 031 m2 |
Celkový počet návštěvníků | 23 621 ze 6 zemí* |
* společná návštěvnost výstavy RYBAŘENÍ a veletrhu PRODÍTĚ
pdf 516,67 KB
Řekli o veletrhu PRODÍTĚ
Lucie Lundová, BABYCAR -
Ludmila Lundová:
Na veletrhu jsme vystavovali kočárky zn. Camarelo, Jette ,
autosedačky, výbavičky, postýlky, matrace, židličky, nosítka, vše ke koupání,
krmení, přebalování, a to asi od 40 značek. O kočárky byl zájem, líbil se
především jejich design. Hodně lidí se ptalo na tyto nové atraktivní modely. Návštěvnost byla velmi dobrá. Veletrhu se
účastníme pravidelně, jde o naši image.
Lukáš Fiala, Baby
Direkt
Výstava v Brně je pro nás významná, má největší tradici
v ČR. Proto zde také každoročně vystavujeme už více než 20 let. I
s letošním ročníkem jsme opět byli velmi spokojeni, přestože patříme
k velkoobchodním společnostem
Ondřej Pilecký,
BABYPOINT
V Brně jsme spokojeni, vystavujeme tu každý rok,
patříme k tradičním účastníkům tohoto veletrhu.Návštěvnost byla dobrá,
celkově obchody vyhodnotíme až po jeho skončení. Jsme totiž velkoobchodní
firma, takže objednávky teprve obdržíme.
Eva Němcová, Farmers
Návštěvnost byla velmi dobrá, moji expozici navštívili
hlavně lidé, kteří věděli, co chtějí. Přišli cíleně, z internetu často
měli nastudovaný sortiment a vyžadovali zboží, o které měli zájem. Je to tak
lepší, že se nepřišli návštěvníci pouze informovat a dívat se na zboží. Pro mne
je Brno zajímavá výstava, která má pro firmu smysl. Navíc je tu perfektní
zázemí. Domnívám se, že je dobrá kombinace veletrhu Prodítě s „pánskými“
veletrhy o rybaření.
Ing. Lubomír Fiedler
Veletrhu ProDítě se účastníme každý rok. Pro naši firmu je
tato akce velkým přínosem, je skvěle uspořádána a pořadatelé vždy vyhoví našim
požadavkům. Navíc letos přišlo do naší expozice ještě více lidí než při loňském
ročníku. V naší expozici byl k vidění i dětský nábytek, o který byl
také velký zájem ze strany návštěvníků.
Pavel Hanzal, Handy
Do Brna jsme se vrátili po tříleté přestávce, naším hlavním
motivem bylo se opět prezentovat na této významné akci. Veletrh naše očekávání
splnil, navíc návštěvníci chodili cíleně. Jsme velkodistributoři, naším úkolem
bylo na výstavišti prezentovat značku koncovým zákazníkům a našim partnerům.
Byli jsme spokojeni, akce splnila naše očekávání.
Milada Madejová,
KENYO
Do Brna jezdíme velmi rádi, neboť veletrh ProDítě je
prestižní akcí svého druhu a udává určitý směr, který vyhovuje nejen dětem, ale
také maminkám. Byli jsme jako vždy velmi spokojeni, účast návštěvníků byla
velmi dobrá. Ve své prezentaci na výstavišti budeme samozřejmě pokračovat i
v dalších letech. Do Brna jezdí za námi prakticky všichni obchodní
zástupci z Česka i Slovenska. Veletrh Prodítě je pro firmu jednička
v prezentaci značek, jejichž prodejem se v ČR a na Slovensku
zabýváme.
Pavla Králová, PATRON
Bohemia
Jsme výrobní ryze česká firma a letos slavíme 20. výročí
založení. Proto jsme vyrobili limitovanou edici luxusních kočárků, pouze 50 kusů, které jsme tu poprvé představili.
Jde o speciální kočárky z ekokůže. Zájemců o české zboží byl v Brně
dostatek, přibývá totiž lidí, kteří chtějí naše výrobky.