RYBAŘENÍ
- - -
Prodejní výstava rybářských potřeb
Novinky i tradiční sortiment předních výrobců a dodavatelů rybářských potřeb na český trh doplnil zajímavými informacemi doprovodný program
Od 17. do 20. března se na brněnském výstavišti v pavilonu G2 a přilehlých plochách konala prodejní výstava rybářských potřeb pro sportovní rybolov Rybaření.
Více než 55 firem na čisté výstavní ploše přes 1.670 metrů čtverečních, což je oproti minulému roku nárůst komerční plochy o více než 40 %, nabídlo návštěvníkům novinky i tradiční sortiment rybářských potřeb. Na dalších více než 1.000 metrech se konal doprovodný program výstavy, který letos poprvé byl také na venkovní ploše. Nabídku vystavovatelů zhlédlo rekordních více než 11.000 návštěvníků, z toho téměř polovina navštívila výstavu v sobotu.
Atraktivní doprovodný program se zajímavými přednáškami a praktickými ukázkami doplnil nabídku vystavovatelů. Největší úspěch sklidila přednáška Karla Nikla, který radil jak správně lovit na plovoucí boilies. Neméně zajímavou součástí doprovodného programu bylo i představení a praktické ukázky novinek jednotlivých vystavovatelů, nebo odborné poradenství nejenom pro začínající rybáře pro všechny rybářské techniky.
Návštěvníci v internetovém hlasování vybrali z 11 přihlášených produktů TOP exponát výstavy Rybaření, kterým se stala Nymfa redbass nr. 1 XXL vystavovatele Chytej s. r. o.
Řekli o výstavě Rybaření:
Miloš Liška, DAEMONS CZ s.r.o.:
I přes posunutí termínu proti loňsku se akce vydařila, s průběžnými výsledky jsme spokojeni. Naši expozici navštívilo hodně lidí, kteří si výstavu chválí.
Pavel Hanus, DOC FISHING s.r.o.:
S výstavou Rybaření jsme v Brně vždy spokojeni. Letos má akce pěkné uspořádání a myslím, že i oproti ostatním ročníkům chodí více lidí. Důležité je, že jde o rybáře, kteří před jarní sezonou nakupují své potřeby. Účast z hlediska ekonomiky firmě vyhovuje.
Vojtěch Maštera, FIORD, s.r.o.:
Výstava Rybaření v Brně byla vynikající. Na výstavišti je vše luxusní, zázemí vynikající. Totéž lze říci o návštěvnosti, a to prakticky od zahájení ve čtvrtek. Ekonomicky je firma také spokojena, v naší velké expozici kolikrát nebylo k hnutí a veškerý náš personál se musel věnovat prodeji zboží. Zákazníci výrazně více nakupovali ve srovnání s minulými ročníky výstavy. Navíc nám tento veletrh slouží k představení novinek.
Karel Nikl, Karel Nikl s.r.o.:
Rybářská výstava v Brně nám slouží především k představení novinek, od firme, které zastupujeme. Naši expozici navštívilo hodně rybářů, z nichž většina nakupuje.
Roman Küršner, Krmiva Hulín:
Návštěvnost na letošní výstavě byla dobrá, firma je se svou účastí spokojena, neboť rybáři nakupovali ve velkém. Musím říci, že z této akce mám vždy dobrý pocit, rybáři sem chodí cíleně, což není na jiných výstavách zvykem.
Pavel Převor, MAX carp s.r.o.:
S letošním ročníkem je firma spokojená, návštěvnost byla velmi dobrá a tím i prodej zboží. S tím jsme ale počítali, neboť je tomu tak prakticky každý rok. Výstava v Brně pro firmu splnila svůj účel, navštívila nás řada našich zákazníků, kteří u nás pravidelně nakupují rybářské zboží.
Karel Skalický, MIVARDI:
Návštěvnost na letošní výstavě Rybaření byla dobrá, nejlepší v tomto směru byla sobota, i proto můžeme říci, že jsme s prodejem svého zboží spokojeni.
Václav Rydlo, NASH:
Hodně lidí chodilo už od zahájení výstavy, samozřejmě nejnavštěvovanějším dnem byla sobota, kdy u stánku nebylo k hnutí. Firmě se vždy v Brně líbí, důležité je, že před jarní sezonou můžeme představit novinky. Jsme rádi, že si v naší expozici rybáři mohou vše pohodlně prohlédnout a v klidu nakupují.
Pavla Havlíčková, Nástrahy CZ:
Výstava se pro naši firmu vydařila, v naší expozici bylo stále plno, prodávali jsme nepřetržitě. Musím říci, že jsme letos byli velmi spokojeni.
Radek Řehák, RR Baits s.r.o.:
Na výstavu přišlo dost lidí, nejvíce navštívená byla sobota. O naše boilies je značný zájem, neboť se vyznačuje vynikajícími atrakčními schopnostmi a také perfektně plave.
Jaroslav Ondra, SONA v. d.:
Naposledy jsme byli na tomto specializovaném veletrhu před šesti lety. Naši expozici navštívilo dost lidí, kteří nakupují. Zdá se, že ekonomická stránka bude pro firmu dobrá, ale to uvidíme až po vyhodnocení.