SALIMATECH
7.-9.2. 2023
Veletrh pro potravinářství a gastronomii
Konference "Jak na export" pomůže firmám v rozvoji zahraničního obchodu
Konference Jak na export je určena především pro firmy, které vidí příležitost v exportu nebo jej potřebují zlepšit. Uskuteční se 28. 2. 2018 od 13.00 v Kongresovém centru brněnského výstaviště.
Pro vystavovatele veletrhů SALIMA, SALIMA TECHNOLOGY, MBK, INTECO, VINEX a EMBAXPRINT je připravena sleva 50 % z ceny vstupného
Získám odpovědi na tyto otázky:
- Jak poznat, jestli je firma připravená na růst?
V jakých případech je optimálním řešením růstu vstup na nový trh - Jak nepropásnout správný moment pro vstup na nový trh?
Klíčové téma pro majitele a ředitele středních firem - Jaké jsou požadavky na interní změny ve firmě?
Jednotlivé fáze vstupu na nový trh a doba nezbytná k úspěšnému rozjezdu firmy na vybraném trhu. - Jak určit optimální marži při zahraniční expanzi?
Co vše je nezbytné zohlednit k zajištění stabilního rozvoje firmy nezávisle na ekonomických cyklech - Jak lépe vytěžit stávající exportní trhy?
Možnosti snížení nákladů na distribuční kanály a jejich efektivnější řízení - Jak mění e-commerce tradiční obchodní modely?
Role e-commerce při návrhu a realizaci efektivní exportní strategie
Za půl dne na konferenci se dozvím:
- způsoby realizace exportu bez zbytečných a drahých chyb
- klíčové aktivity při exportu, co dělat a co naopak nedělat
- možnosti exportu pomocí e-commerce
- názory lidí, kteří řeší stejné problémy, nebo umí pomoci s jejich řešením
Program
12.30-13.00 - registrace
13.00-14.45 - úvodní blok
- Co pro firmy znamená
tlak globalizace a jak reagují proexportní ekonomiky
Jak vybrat správný trh, jaké jsou klíčové ukazatele pro rozhodnutí – jak určit tržní potenciál, velikost marže, tlak konkurence, legislativní podmínky.
Kerst Doornhof, managing director Business Boost International Holandsko
- Jaké jsou klíčové
oblasti pro úspěšný start na novém trhu v zahraničí a jak je správně
řídit. Jak lépe vytěžit stávající exportní trhy.
Jakými fázemi je nutné projít při vstupu na trh? Jak správně pracovat s marží? Jaké jsou varianty distribuční strategie a jak určit tu optimální
David Seibert, managing partner EXPANDIST Česká republika
- Jak využít e-commerce pro
vstup na zahraniční trhy
Martin Svoboda, CEE business development manager Google Česká republika
14.45 - 15.15 přestávka na kávu
15.15 - 17.15 závěrečný blok
- Jak oborové výstavy podporují
exportní aktivity?
Proexportní role veletrhů. Výhody spolupráce s BVV při investici do prezentace na veletrzích z hlediska příležitostí k exportu.
Jiří Smetana, Jaroslav Bílek, Veletrhy Brno, a.s.
- Jak určit, zda je export
správná strategická volba pro další růst. Jak nepropásnout správný moment pro
vstup na nový trh. Jak zajistit, aby otevírání nových trhů opravdu generovalo
dodatečný business a nepoškodilo ten stávající.
Heinrich Homola, ex-managing director Procter&Gamble DE, Coty CZ, přednášející na VŠE
- Řízení z pohledu lidských
zdrojů při vstupu na nový trh
Zda a kam umístit regionální pobočku? Zvolit lokální management nebo přivést expaty? Na co se při řízení primárně zaměřit?
Michal Vajskebr, Spengler Fox Česká republika
- Případové studie úspěšných a
neúspěšných strategií vstupu na zahraniční trhy
Výběr z úspěšných realizací partnerů konference
David Seibert, managing partner EXPANDIST Česká republika
Přednášky v anglickém jazyce budou simultánně tlumočeny do českého jazyka
Kdy: 28.2.2018 od 13.00
Místo: BRNO BVV KONGRESOVÉ CENTRUM, SÁL D (možnost vstupu i bez registrace na probíhající výstavu Salima)
Vstupné pro 1 účastníka: 2 900 Kč
Vstupné pro zástupce vystavovatele na veletrzích SALIMA, SALIMA Technology, MBK, INTECO, VINEX, EmbaxPrint a Festival chutí: 1 450 Kč
Registrovat se můžete zde