Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

SALIMATECH
7.-9.2. 2023

Veletrh pro potravinářství a gastronomii

Mediální podpora veletrhu SALIMA – kampaň na návštěvníky

 

Pořadatelé potravinářských veletrhů SALIMA odstartovali druhou část propagační kampaně, tentokráte zaměřenou na návštěvníky z celé ČR.

Kampaň využívá celé spektrum propagačních a mediálních nosičů v celkové hodnotě více jak 2,5 milionu korun. Silná venkovní reklama (170 ks billboardů, 520 plakátů A1, polepy tramvají a city lighty) je doplněna inzercí v nejčtenějších denících ČR a to MF DNES, Právo, Blesk a Deník. Využito bude i rádiové reklamy a webových stránek nejen Veletrhů Brno, ale i webů mediálních partnerů veletrhů SALIMA.

Festival potravin a nápojů může začít – nepřijít znamená neochutnat!

Datum: 16.1.2014 13:56:00

Současně také

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

Fotogalerie

Video

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště