SALIMATECH
7.-9.2. 2023
Veletrh pro potravinářství a gastronomii
Společnost MAKRO byla s premiérovou účastí spokojena
Společnost MAKRO ČR se na veletrhu SALIMA prezentovala jako lídr trhu a specialista na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Vedle vlastních značek představila také partnerskou alianci Můj Obchod, jejímiž členy je téměř 600 tradičních maloobchodníků, a MAKRO Akademii, profesionální gastronomické školící centrum. Na stánku v pavilonu A1se podávala káva Rioba a ochutnávaly další výrobky vlastních značek, ale také produkty lokálních dodavatelů, které jsou součástí sortimentu prodejen.
„Těší nás, že můžeme být součástí tradičního potravinářského veletrhu. Potraviny, jejich kvalita a dohledatelnost původu jsou středobodem našeho podnikání. SALIMA je pro nás skvělou příležitostí potkat se v příjemném prostředí se současnými i potenciálními dodavateli a zákazníky,“ komentoval účast na veletrhu Guillaume Chêne, výkonný ředitel MAKRO ČR.
Velkoobchod MAKRO cílí na tři zákaznické skupiny, které mohl na Salimě oslovit všechny součaně. “Poskytujeme služby pro segment HORECA, tedy hotely, restaurace a veřejné stravování, dále pro maloobchodní prodejny a třetím segmentem jsou koncoví zákazníci, kteří si k nám přijdou nakoupit pro vlastní potřebu, třeba když hledají něco lepšího, luxusnějšího nebo jiného, než nacházejí v běžných obchodech. Na našem stánku je mozaika služeb pro všechny tři naše zákaznické segmenty,” vysvětlila Mária Vrňatová z oddělení branding a marketing, podle které v pavilonu hlavně od čtvrtečního otevření Festivalu chutí proudí davy lidí. “Přicházejí zákazníci, studenti i businessmani, konkrétně jsem hned po příchodu na stánek jednala o nabídce kontraktu s výrobcem, který se chce stát naším dodavatelem. A každopádně je to reklama, dostáváme se zde více do povědomí veřejnosti, aby věděla, že MAKRO je i pro běžného člověka. Dříve tam měli přístup jen podnikatelé, ale teď v rámci marketingových aktivit rozdáváme třeba jednodenní nákupní karty,” dodala zástupkyně MAKRO Cash & Carry ČR.