Stainless
10.-11.5. 2023
Mezinárodní veletrh korozivzdorných ocelí
Veletrh STAINLESS 2019 s rekordní zahraniční účastí
Dva dny byl pavilon V brněnského výstaviště centrem světa obchodu s nerez ocelí. „STAINLESS opět potvrdil pozici veletrhu s největší mezinárodní účastí v portfoliu a.s. Veletrhy Brno,“ uvedl na adresu desátého ročníku Jiří Kuliš, generální ředitel společnosti. Veletrh přivítal vybranou klientelu úzce specializovaného businessu. 124 vystavovatelů z 24 zemí jednalo se zákazníky, kteří se do Brna sjeli z desítek zemí Evropy a Asie.
85 % vystavovatelů bylo ze zahraničí. Největší účast byla z Německa – 34 firem, Itálie – 12 firem, Indie – 9 firem a Polska – 9 firem. Českou republiku reprezentovalo 18 vystavovatelů. Na veletrhu byl nejvíce zastoupeným oborem korozivzdorná ocel, dále firmy prezentující hutní výrobky z korozivzdorných ocelí; stroje, zařízení, vybavení pro úpravy a zpracování korozivzdorných ocelí a výrobky z korozivzdorných ocelí.
Účastníci hodnotili akci velmi pozitivně. Zdůrazňovali kvalitu získaných tuzemských i zahraničních kontaktů s potenciálními zákazníky a důležitost veletrhu jako místa setkání se zástupci různých společností působících v oboru. Pro západoevropské vystavovatele je STAINLESS branou do zemí střední a východní Evropy.
STAINLESS je pořádaný každé dva roky ve spolupráci s německým partnerem – nakladatelstvím Focus Rostfrei.
Příští Mezinárodní veletrh korozivzdorných ocelí STAINLESS se uskuteční v termínu 5.–6. května 2021.
Řekli o veletrhu
Marcus Dreischer, obchodní ředitel, Nirotec, Německo
Jsme velmi spokojení zejména s kvalitou
zákazníků. Lidé k nám přišli excelentně připravení, přesně věděli, čím se
zabýváme. Řekl bych, že se za námi dokonce zastavilo více nových zákazníků, než
těch stávajících. Co se týče národnosti, řekl bych, že tak třetina klientů je z
České republiky, zbytek ze zahraničních zemí, jako jsou Polsko, Rusko,
Ukrajina, Rumunsko a další země východní Evropy. Je ale zajímavé, že sem
přijeli i lidé z Francie nebo Finska. Je to velmi zajímavý návštěvnický mix.
Celkově jsme tak s veletrhem velmi spokojeni.
Jakub Chundela, obchodní manažer, VALBRUNA GROUP,
Česká republika
Jsme výrobci, kteří dodávají zboží distributorům,
takže za námi chodí převážně česká klientela. Na Stainlessu jsem se setkal se
svými stálými zákazníky, takže jsem spokojený. Veletrh pro mě splnil svůj účel.
Silke Löser, vedoucí marketingu, STAPPERT, Německo
Veletrhu Stainless se účastníme už
dlouho. Postupem času jsme zvětšovali náš stánek, protože máme zájem o český
trh. Přišli k nám ale nejen čeští zákazníci, dorazili sem i klienti z celé
Evropy.
Frank Kniezner, sales executive, Walzwerke Einsal, Německo
Pokud bych měl zhodnotit první den
veletrhu, tak byl pro mě celý velice úspěšný. V naší expozici se zastavila
spousta návštěvníků, přičemž to byli naši stávající klienti. Líbí se mi
ale to, že jsem si díky Stainlessu ušetřil služební cesty po celé České
republice a Slovensku, jelikož se se všemi potkám na jednom místě. Jako
přínos veletrhu vidím určitě to, že je to pro nás brána do východní Evropy.
Vendula Žůrková, zástupkyně, Strojírny a opravny Milenov, Česká
republika
Jsme výrobní společnost, takže nás na
veletrhu většinou navštěvují firmy dodavatelské. Zatím jsme se zde setkali
zejména se stávajícími klienty. Účast na Stainlessu vnímám jako oživení,
ukážeme zákazníkům, že tady jsme a fungujeme. Vnímáme to jako dobrý
marketingový nástroj. I když je návštěvnost trochu slabší než loni, není to
nic, co by nám bránilo v tom, abychom na akci přišli. Celkově jsme tedy
spokojení.
Marcus Kramer,
obchodní manažer,
Chr. Höver & Sohn GmbH & Co. KG Leppe Edelstahl,
Německo
Stainlessu se účastníme poprvé. A abych
byl upřímný, nejeli jsme sem s předem danými očekáváními. Můžu ale říct, že
první den pro nás byl velmi dobrý, potkali jsme se tady s klienty z celého
světa. To vnímám jako jednu z výhod veletrhu, že mám schůzky se zákazníky
na jednom místě. Co se týče naší další účasti, je ještě brzo na závěry. Až se vrátím
do kanceláře, udělám si zhodnocení akce, a pak se uvidí.
Marc Verbeeck, obchodní zástupce,
Helaxa, Belgie
Účast na akci splnila naše očekávání,
jsme s ní spokojení. Jsme rádi, že se za námi v expozici zastavili naši
stálí zákazníci. K organizaci veletrhu nemáme připomínky a určitě počítáme
s tím, že přijedeme i na další ročník veletrhu Stainless.
Izabella Suchorzynska, manažerka marketingu, NOVA
TRADING, Polsko
Veletrhu Stainless se účastníme už od prvního
ročníku. Také letos jsme velice spokojení s počtem klientů, kteří za námi
přišli, přičemž hodně jsme jich sami pozvali. Všichni naši obchodní zástupci
mají napilno. Nesoustředíme se pouze na český a slovenský trh, proto se nám
líbí, že za námi přijíždějí zákazníci také z Německa, Rakouska, Chorvatska
nebo Běloruska. Se všemi se tak potkáme v jeden čas na jednom místě.
Zkrátka účast na akci pro nás má spoustu výhod.
Birgit Asmus, obchodní oddělení, Damstahl, Německo
Je to ok, méně lidí než posledně.
Problém je, že je to v Miláně. Nejsme nespokojení. Hodně zákazníků, je to fajn,
je skvělé, že vidíme zákazníky ve dvou dnech. A nemusíme nikam cestovat.
Nejvíce k nám chodí českých zákazníků, ale jsou tady i z Běloruska, Baltské
státy. Je to dobré na udržování kontaktů, je to lepší než telefon nebo e-mail.
Jeppe Jensen, produktový manažer, Inox,
Dánsko
První den byl pro nás velmi dobrý, jsme
spokojení s klienty, kteří za námi přišli. Poprvé jsme tady byli před dvěma
lety, takže se k nám někteří vrací, ale máme i nové kontakty. Zákazníci za námi
míří zejména z České republiky, Slovenska, Maďarska a Polska, ale najde se i
pár Rusů. Samozřejmě bych se nezlobil, kdyby jich přišlo více. Celkově ale
vnímám jako velkou výhodu, že existuje veletrh korozivzdorné oceli ve východní
Evropě. Musím také ocenit organizační stránku, lidé z Veletrhů Brno odvedli
skvělou práci.
Sebastian
Krok, generální manažer, Hempel Special Metals, Polsko
S veletrhem Stainless jsme
spokojení stejně jako vždy. Těší mě, že jsme se setkali se stávajícími
klienty a zároveň jsme získali nové zajímavé kontakty. Příští ročník akce si
určitě nenecháme ujít.