Stainless
5.-6.5. 2015
Mezinárodní veletrh a kongres korozivzdorných ocelí
Stainless 2015 v číslech
139 vystavovatelů z 19 zemí
3 067 m2 čisté výstavní plochy
1 726 návštěvníků ze 35 zemí
Závěrečná zpráva ke stažení:
-
Závěrečná zpráva STAINLESS 2015
pdf 1,18 MB
Ohlasy z veletrhu STAINLESS
Deven
Choudhary, export and executive, Divine Tubes, Indie:
V Brně vystavujeme poprvé, protože
jsme zahájili výrobu bezešvých trubek a chceme je představit zákazníkům v
Evropě. Myslím, že tento veletrh je výborný pro východní Evropu, což je region,
kde obchod v budoucnu dále poroste a může být pro nás zajímavější než trh v
západní Evropě, který zpomaluje a kde je příliš velká konkurence. Lidé
přicházející k nám na stánek jsou vážní zájemci, se kterými můžeme diskutovat o
našich produktech a kvalitě nabídky. Jsme tady spokojeni. Organizace je
perfektní, ale postrádáme jedinou věc - vegetariánské jídlo.
Tomáš Rýpar,
jednatel, Schwer Fittings, ČR:
Jsme tady
pravidelně, takže mohu srovnávat a musím říci, že letošní STAINLESS se mi líbí nejvíc ze všech dosavadních
ročníků, ať už byly v Brně nebo dříve v Ostravě. Je zatím největší a přišlo za
námi nejvíce návštěvníků, a to opravdových zájemců a možná budoucích zákazníků.
Organizaci a servis jsou stále stejně kvalitní, ale z pohledu velikosti
veletrhu a návštěvnosti je to opravdu nárůst. Jsem velmi spokojen.
Izabella
Suchorzynska, manažerka marketingu a rozvoje prodeje, Nova Trading, Polsko:
Naše
společnost je na této výstavě přítomna již od prvního ročníku v Ostravě, kde
jsme byli hlavním partnerem, a každý ročník se prezentujeme větším stánkem.
Letos jsme na dvojnásobné ploše než před dvěma lety. Potkáváme se tu se spoustou
našich klientů, dodavatelů a obchodních partnerů, vedeme s nimi jednání a po
oba dva dny jsme skutečně velmi zaneprázdněni. Pro Veletrhy Brno je to poměrně malý veletrh, ale pro
naši branži je to velká událost. Z celého světa sem přijíždějí lidé , kteří v
nerezové oceli něco znamenají, a pro naši firmu je to velmi užitečná
příležitost, protože neztrácíme čas cestováním po světě, ale potkáme je všechny
na jednom místě. Je to pro nás ta nejzajímavější akce a za dva roky určitě
nebudeme chybět.
Sameer Gathani, president sales &
marketing, Ambica Steels, Indie:
Účastníme se této výstavy poprvé.
Máme zákazníky po celé Evropě a chceme s nimi utužovat obchodní vztahy, lépe
porozumět situaci na zdejším trhu a zároveň navázat kontakty s koncovými
uživateli. Myslím, že STAINLESS Brno
je povedená akce a měli bychom se na ni za dva roky vrátit, abychom potvrdili
naši přítomnost na evropském trhu.
Ivan Valach, prodej, 1.
Miroslavská strojírna, ČR:
Na STAINLESS jsme asi počtvrté a
na náš stánek přichází hodně zákazníků, takže jsme spokojeni. Obchodní jednání,
která tady vedeme, jsou věcná. Také se nám podařilo navázat hodně nových
kontaktů se zahraničními partnery, což jsme ani neočekávali, například na
polském trhu, kam jsme dosud nikdy nedodávali. Ale hlavní je pro nás možnost
sejít se tu se stávajícími zákazníky. STAINLESS naplňuje to, co od něj
očekáváme, a proto se sem stále vracíme.
Maciej Kowalewski, head of
marketing, ThyssenKrupp, Polsko:
Jsme tu každé dva roky, protože
jde o jednu ze dvou oborových výstav v Evropě a tu nejdůležitější pro
východovropský trh. Je to hlavně setkání distributorů a výrobců, potkáváme se
zde s našimi zákazníky, dodavateli a vůbec obchodními partnery, s nimiž můžeme
diskutovat o současném trhu. Občas navážeme i nějaké nové kontakty, jednali
jsme tu třeba s partnery z Číny a Indie, ale možná z 90 procent jde o lidi,
které z našeho businessu už známe. Ovšem právě to je pro nás velmi důležité,
protože můžeme uskutečnit spoustu schůzek prakticky se všemi důležitými partnery
na jediném místě bez dlouhého cestování. Na veletrhu je vidět, že roste, a s
počtem návštěvníků jsme také spokojeni, zejména první den byl pro nás velmi
hektický.
Dietmar Lang,
prokurist, Voß Edelstahlhandel, Rakousko:
Jsme tady od samého začátku, protože pro naši společnost jde o velmi
důležitý veletrh. Potkáváme tu spoustu zákazníků nejen z České a Slovenské
republiky, ale také z Rakouska, Maďarska, Bulharska, Slovinska a dalších zemí.
Ti všichni sem přijíždějí, aby získali informace o trhu s nerezovou ocelí.
Veletrh se mi líbí, i když mi ve srovnání s minulými ročníky připadá poněkud
klidnější, vidím tu méně lidí, což je možná dáno i větší halou. Ale pokud jde o
jednání, která jsme zde vedli, jsme skutečně spokojeni.
Franziskus
Bagusat, commercial manager, ChromiumTrade, Švýcarsko:
Poprvé jsme v
Brně vystavovali před dvěma lety, byli jsme velmi spokojeni a letos jsme se
vrátili už s podstatně větším stánkem. Je to krásný veletrh, sice malý,
ale velmi specificky zaměřený. Lidé sem přijíždědí z velké dálky a vědí proč,
můžeme s nimi jednat velmi konkrétně. Pro nás je STAINLESS Brno velmi důležitý, potkáváme tu spoustu
velmi dobrých zákazníků a také řadu nových z celé Evropy. Mohu říci, že jsem s
letošním ročníkem absolutně spokojen.
Milind D. Ghumare, head of export
marketing, India Steel Works, Indie:
V Brně se prezentujeme poprvé.
Jsme silně zastoupeni na polském trhu a máme některé zajímavé poptvávky z
dalších zemí východní Evropy, proto jsme se rozhodli, že je potřeba být zde
více vidět a představit se dalším potenciálním zákazníkům. Tento veletrh je pro
nás dobrá příležitost a jsme rádi, že jsme se zúčastnili. Jsme spokojeni s
počtem zákazníků, které jsme tu mohli oslovit, nejen ze sousedních zemí, ale
třeba i z Ruska a Běloruska. Přijíždějí sem trochu jiní zákazníci než na
veletrh v Maastrichtu, což je pro nás pozitivní. Za dva roky tu chceme být
zase.
Paul Meijering, CEO, Paul
Meijering Stainless Steel, Nizozemí:
Jsme tu od prvního ročníku v
Ostravě a pokaždé to byl veleth, kde jsme našli nové obchodní partnery, ale
letošní ročník je jednoduše fantastický. Potkali jsme tu mnohem více nových
zákazníků, než jsme očekávali - z Maďarska, Polska, Turecka, Německa, Itálie,
Švýcarska. Je to jako sen. Už první den v 11 hodin jsme mohli jet domů, tolik
jsme získali nových kontaktů.
Tomáš Kašpárek, obchodní zástupce,
Italinox, ČR:
Jsme tady pravidelně a letošní
návštěvnost je opravdu velká, což je dáno i oživením trhu. Před dvěma lety se
naše branže ještě otřepávala z krize, ale letos jsme už naprosto spokojeni.
Můžeme tady během dvou dnů jednat skoro se všemi našimi dodavateli a navázali
jsme kontakty také s novými. STAINLESS Brno
pro nás je z tohoto pohledu jedinečný a plní přesně to, co od něj očekáváme.