THEATRE TECH & EVENT PRODUCTION
- - -
Veletrh divadelní a jevištní techniky
Novinky v pořádání eventů představila konference Fair Event
Jaké jsou nové trendy v pořádání eventů v kultuře, sportu a gastronomii, prozradila čtvrteční konference Fair Event, kterou uspořádaly Veletrhy Brno jako součást veletrhu Theatre Tech & Event Production.
Na ní přiblížil vedoucí regionální komunikace PR skupiny ČEZ Daniel Novák ze skupiny ČEZ účastníkům konference, jak docílit toho, aby dělala “veřejnost eventy za vás”. Zmínil přitom vedle spojení s lovebrandy zejména novou mobilní aplikaci App vyvinutou pro běh, chůzi a jízdu na kole. Před každým sportovním výkonem si do této aplikace člověk zadá, co bude dělat a jestli bude jeho cílem vzdálenost, čas nebo tempo. “Aplikace tyto parametry převádí na body, které jste ujeli, a po doběhu nebo dojezdu si vyberete projekt, který podpoříte,” vysvětlil Novák. Jakmile dosáhne člověk za své sportovní výkony plného počtu bodů, pošle ČEZ peníze vybranému projektu.
Výsledky v květnu spuštěné aplikace už nyní předčily očekávání. Organizace, které byly zařazeny do seznamu dotovaných aplikací, začaly vyzývat své okolí ke stahování aplikace a pořádat společné sportovní akce. S konkrétními projekty se navíc spojily i známé osobnosti, které za propagaci de facto aplikace s logem ČEZ nechtějí honorář. A čísla jsou rovněž zajímavá. Již nyní je v ČR povědomí o aplikaci větší než o světově známých srovnatelných aplikacích (například Endomondo) a stáhlo si ji přes 120 tisíc lidí (oproti cílovému předpokladu 50 000).
Dalšími řečníky konference byli Vít Rozehnal z MVP events s.r.o. s příspěvkem “Jaká je skutečná hodnota vztahů se zákazníky?”, Petra Gargošová z Heineken ČR, která hovořila o evaluacích eventů, Pavel Maurer přednášel o food festivalech, Josef Ženíšek z firmy SMART měl příspěvek o technické produkci na akcích a na téma sportovních akcí vystoupili dva řečníci, Petr Vaněk a David Aleš.