URBIS SMART CITY FAIR
4.-6.6. 2024
Veletrh chytrých řešení pro města a obce
ZERO je elektromotocykl, který vás nadchne
Je tichý, čistý, rychlý a výkonný. Vyžaduje naprosto minimální údržbu a úplně se
nabízí do služeb například policejních jednotek, či armády. V některých
evropských zemích je využíván enviromentální policií k pronásledování
vandalů, kteří jezdí do lesa na klasických motocyklech a čtyřkolkách. Na rozdíl
od nich totiž nehlučí a nezanechává zplodiny. Hodí se také pro příměstský
provoz a leckdy splňuje parametry pro řidičský průkaz B. Řeč je o
elektromotocyklu kalifornské výroby ZERO.
„Dá se říci, že ZERO je aktuálně jediná firma na světě, která dělá čistě elektrické motorky ve třech základních kategoriích – od malých a středních motorek, přes uživatelské motorky až po kategorii rychlých sportovních superbiků. Naše motocykly čím dál více používá městská policie, na elektrické motocykly přechází i armáda v Evropě, a to kvůli třem výhodám, které tyto motorky mají. Ve služebním módu nejsou slyšet, když se garážují, nic z nich neteče ani není cítit a za třetí vyžadují minimální servis a údržbu. Jsou vyrobeny tak, aby sloužily jak běžnému uživateli, tak na profesionální bázi,“ shrnuje základní benefity Ondřej Hrůza, který ZERO Motorcycles mj. dováží.
„Naši zákaznici chtějí pro příměstský provoz něco, co není skútr, ale zároveň je nízkonákladový provoz a další výhody elektromotocyklů zajímají. Pomocí mobilu nebo počítače si naladí maximální rychlost (kromě nejvyšší homologované) a výkon, podle toho jak se cítí. Jinou rychlost zvolí, když motorku využívá mládež. Z hlediska rychlosti je to stejné jako u klasických motorek, a troufnu si říci, že elektrické stroje jsou výkonově nástupem krouticího momentu ještě jinde, než benzinové. Což je argument pro střední a nižší třídu motorek ZERO, které nemají spojku a nemají řazení, tím pádem jsou některé modely homologované jako skútr a k jejich řízení stačí mít doklady na malý motocykl nebo řidičák typu B,“ doplnil prodejce.