Nákupní procesy ve společnosti Veletrhy Brno, a.s.
Nákupy ve společnosti se řídí interními normami. Základní normou je Nákupní řád. Hlavní principy se rozlišují podle typu nakupovaného materiálu nebo služby a podle finančního rozsahu nákupu.
Nákupy se rozdělují do kategorií:
- nákup zboží a materiálu
- nákup služeb (pro areálové, mimoareálové a mimoveletržní akce)
- nákup investic
Z hlediska finanční rozsahu nákupu členíme nákupy do těchto skupin:
- do 30.tis Kč
- do 100.000 Kč
- do 1.000.000 Kč
- nad 1.000.000 Kč
Za nákupy do 30.000 Kč (v ročním součtu za danou nomenklaturu) odpovídá vedoucí útvaru, který nákup požaduje. U všech ostatních nákupů je proces výběru dodavatele pod kontrolou nebo přímo organizován odborem nákupu.
Největší pozornost je věnována nákupům nad 500.000 Kč. Výběr dodavatele probíhá povinně v několika kolech. Vlastní výběr je nejprve projednán na zvláštní komisi, která vyhodnocuje jednotlivá kola a následně doporučuje Výboru pro strategické nákupy nejvhodnějšího dodavatele. Konečné rozhodnutí musí být schváleno ve Výboru pro strategické nákupy, přičemž musí být přítomni minimálně 3 členové vedení společnosti.
Kontakt - odbor nákupu
Veletrhy Brno |
Ing. Ludmila Mannová Tel:+420 541 152 696 |
Alice Kosmáková Tel:+420 541 152 667 |