Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

Předběžná závěrečná zpráva

 

Festival sportu, tance a zábavy navštívilo 42 000 návštěvníků

Veletrhy SPORT Life, Theatre Tech, Caravaning Brno, Dance Life Expo a festival In-Joy se konaly na brněnském výstavišti od 6. do 9. listopadu 2014. Většina těchto akcí začala už ve čtvrtek, v pátek se přidaly Dance Life Expo a In-Joy. SPORT Life, Dance Life Expo a In-Joy byly shrnuty pod společný název Festival sportu, tance a zábavy. Společné konání těchto akcí je novým konceptem, který je zaměřen především na propagaci sportu, zdravého životního stylu a volnočasových aktivit. Úspěšnost tohoto nového konceptu potvrdila letošní vysoká návštěvnost.

Uvedené akce navštívilo do nedělního poledne celkem 42 000 návštěvníků,  na výstavní ploše se prezentovalo 220 vystavovatelů v 10 plných halách. Podstatná část výstavní plochy patřila ukázkám sportovních aktivit, zábavě, tanci, případně prostoru pro večerní zábavní a kulturní akce.

Sportovní veletrh SPORT Life byl především propagací sportu a zdravého životního stylu. Vystavovatelé sportovních potřeb byli soustředěni především v pavilonu V, další expozice našli návštěvníci v pavilonu F a A. Součástí veletrhu byl velmi bohatý doprovodný program sestávající ze závodů a sportovních utkání a dále z akcí pro návštěvníky, na nichž si mohli vyzkoušet nové sporty, nechat si provést diagnostiku související se zdravím a kondicí nebo si poslechnout zajímavé přednášky. V rámci propagace sportu se některých sportovních aktivit ujali například herci Jan Budař, Ondřej Sokol nebo herečka Alena Antalová, cvičitelka Hanka Kynychová a moderátorka Eva Decastelo. Premiérově byla uspořádána akce pro školy zaměřená na protidrogovou problematiku a trávení volného času, na kterou přišlo kolem 800 žáků brněnských škol. 

Dance Life Expo proběhl ve svém třetím ročníku a zaznamenal úspěch jednak díky své koncepci postavené na show a workshopech, ale i díky začlenění do Festivalu sportu, tance a zábavy. Taneční komunita dokázala obsadit naprostou většinu workshopů všech úrovní a dobře byly přijaty i megaworkshopy, tj. hromadné akce pro tanečníky i veřejnost, například z tanečních stylů step nebo dance hall. Součástí byl už tradiční pokus (úspěšný) o překonání rekordu v počtu tanečníků tancujících stejnou choreografii, letos s Richardem Genzerem. 

In-Joy se vhodně doplňoval s Dance Life Expo především na Evropa 2 stage, kde díky prolínání programů z oblasti tance a streetové kultury a sportu bylo hlediště stále obsazeno. Vynikajícím úspěchem byly večerní programy, které byly výběrem toho nejlepšího z Dance Life Expo a In-Joy. Hlavními součástmi In-Joy byly herní arény pro PC hry a Street city, městečko ve stylu New Yorku osmdesátých let. 

Caravaning je nejen odborným veletrhem, ale i komunitním setkáním příznivců životního stylu, k němuž patří svobodné a nezávislé cestování na čtyřech kolech. Na výstavní ploše v pavilonu P se prezentovalo 37 firem na téměř 6.000 m2, dalších 1.000 m2 venkovní plochy obsadil BAZAR obytných automobilů. Veletrh obsadil celý pavilon P. Výstavní plochu zaujímaly karavany a obytné přívěsy asi z 80 %, zbytek patřil příslušenství a doplňkům do karavanů a na kempování. Návštěvníci si zde mohli prohlédnout a objednat či zakoupit takřka vše – od skládacích židlí, stolků a kempinkových skříní, přes krby, zabezpečení vozidel, stany a houpací sítě až po vozíky za karavan, motorové čluny a samotné karavany a obytné automobily. Vystavovatelé často nabízeli speciální veletržní slevu.

Proběhl také první ročník ojedinělého projektu THEATRE TECH, veletrhu divadelní a jevištní techniky, který je určen primárně pro odborné návštěvníky z oblasti kultury, divadla, akademické sféry a státní správy a samosprávy. Ze strany vystavovatelů byl vyhodnocen jako velmi úspěšný, a to především z obchodního hlediska. Velký úspěch slavily také odborné workshopy a kulatý stůl pro odborníky z dané oblasti. Na veletrhu se upevnily vazby mezi osobami ve sdruženích firem, jako je např. CLUTEX  či CZECH STAGE ORGANIZATION. V průběhu veletrhu vznikly nové zakázky, a to nejen firem s cílovými skupinami zákazníků, ale i mezi samotnými vystavovateli.  Vystavovatelé nabídli zpětnou vazbu, dokázali oslovit i širokou veřejnost a nalézt nové zanícené spolupracovníky. Důležité vazby vznikaly také mezi firmami a studenty scénografie (VŠMU) a JAMU či VUT. Již v průběhu veletrhu si firmy objednávaly výstavní plochu už pro nadcházející ročník.

Do pátečního odpoledne probíhal na výstavišti i veletrh pomaturitního vzdělávání GAUDEAMUS.

 

Datum: 9.11.2014 13:16:00

Současně také

Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

Data platná pro katalog 2022

 

Facebook

Fotogalerie

Video

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště