Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

FRANCHISE MEETING POINT
8.-9.3. 2013

Největší přehlídka franchisových příležitostí v ČR

Druhý ročník veletrhu je za námi

 

Druhý ročník veletrhu FRANCHISE MEETING POINT, který probíhal od 8. do 9. března 2013 na brněnském výstavišti je za námi. Přečtěte si nejčerstvější reakce a poznatky některých vystavovatelů.

Aleš Tulpa, jednatel, AVEX systems s.r.o.
Letošní ročník Franchise Meeting Point se vydařil. Navázal na velmi dobrý start z loňského ročníku. Veletrh navštívilo značné množství lidí, zejména kvalitativně velmi dobrých, kteří přišli na veletrh, aby si našli svůj franchisový koncept nebo získali informace o franchisovém podnikání. Z toho důvodu byli i vystavovatelé spokojeni, protože získali potenciální zákazníky tam, kde je chtěli mít – na veletrhu na jednom místě. Přichystali jsme velmi dobrý doprovodný program v rámci Franchise Meeting Point, byl o něj velký zájem po celou dobu veletrhu.

Martin Lopušný, jednatel , Ráj sýrů, s.r.o.
Navštívili nás potenciální zákazníci, samozřejmě výsledky vyhodnotíme až po skončení veletrhu. Doufáme, že získáme nové klienty. Atmosféra v pavilonu E byla pohodová v příjemném prostředí. Zájem o podnikání v oblasti sýrů je veliký, uvidíme jak budeme úspěšní s našim konceptem.

Kamila Zárychtová, ředitelka české franšízové sítě Business for Breakfast
Veletrh se nám líbil, evidovali jsme na tři desítky zájemců o náš klub. Další lidé se ptali na informace o podnikání formou franchisingu. Připravili jsme pro veletrh doprovodný program, který se vydařil, zájem lidí byl o něj značný. Naši expozici navštěvovali lidé prakticky každý den od rána až do skončení veletrhu. Pro firmu byl veletrh přínosem a určitě lepší než loňský první ročník. Jsme velmi spokojeni, určitě se zúčastníme následujícího ročníku. Možná vymyslíme ještě lepší expozici i doprovodný program. Velmi kladně také hodnotím setkání pořadatelů a vystavovatelů u číše vína. Šlo o přátelské neformální setkání, dokonce jsme si mezi franchisory zahráli networkingovou hru a mohli mezi sebou navázat nové kontakty. Jde o zdařilé gesto, které přispívá k výborné atmosféře mezi vystavovateli.

Elen Vacová, Daniel´s Donuts
Navštívila nás řada lidí, z nichž asi patnáct mělo vážný zájem o náš koncept franchisingu, což je celkem dobrý výsledek. S účastí na veletrhu jsme spokojeni. Příští rok určitě přijedeme a svou expozici rozšíříme. Chtěli bychom se více věnovat větší propagaci právě prostřednictvím veletrhu. Nabízíme zajímavý koncept podnikání s americkými minikobližky vyráběných před zákazníkem na speciálních automatech (tzv. donuts), ale též široký sortiment kávy. Dodáváme kompletní technologii, vstupní náklady činí minimálně 250 000 korun. Jde o franchisový koncept rychlého občerstvení.

Pavel Rohla, obchodní ředitel, Let´s Pizza s.r.o.
Veletrh se nám velice líbí, navštívilo nás mnoho zájemců o náš koncept. Pro firmu byl přínosem, ale výsledky vyhodnotíme až v průběhu příštích měsíců. O podnikání s námi se zajímalo více než pět desítek lidí, předpokládám, že z nich bude asi dvacet procent úspěšných. Pozitivní pro naši pražskou firmu je, že se tento veletrh koná v Brně a můžeme na jednom místě jednat se zájemci z Jihomoravského kraje a Vysočiny. Je to lepší, než klienty vyhledávat z našeho pražského centra. Pro nás to byla opravdu úspěšná akce.

Lenka Křížová, franchising, YVES ROCHER
Po loňské úspěšné prezentaci jsme se rozhodli, že se budeme účastnit i druhého ročníku veletrhu. Opět se nám podařilo získat velice dobré kontakty, věřím, že z nich uzavřeme konkrétní smlouvy. Stejně jako loni jsme i letos partnery tohoto veletrhu. Naši expozici navštěvují opravdoví zájemci, kteří chtějí podnikat v tomto oboru, někteří přišli cíleně právě do naší firmy, dohodli jsme si schůzky právě na veletrhu. Příští rok se zúčastníme této akce zase. Osvědčilo se nám pořádání prezentací při veletrhu, které navštívilo hodně zájemců. Yves Rocher byla založena v roce 1959 a formou franchisingu nabízí přírodní rostlinnou kosmetiku. V současnosti provozuje v ČR 46 obchodů a 14 na Slovensku.

Jaroslav Kačírek, development agent, Subway
Veletrh je zajímavý projekt pro získávání možných zájemců k zakoupení naší franšízy, licence. Na jednom místě se koncentrují všichni klienti prakticky z celé ČR, kteří chtějí podnikat a zvažují možnost zakoupit si nějaký franšízový systém. V Brně se kumulují všichni tito zájemci a proto se prezentujeme na veletrhu. Doprovodný program jsme rádi využili a prezentovali jsme naši společnost po oba dva dny ve dvacetiminutových přednáškách. Veletrh byl pro firmu přínosem, příštího ročníku se určitě zúčastníme.

Jakub Šigut, majitel provozovny Znojmo, Hany Bany
Účast na veletrhu franšízových systémů byla výborná.. Totéž platí o atmosféře v pavilonu E. Skvělý byl doprovodný program, každý si v něm našel to, co hledal. Získali jsme řadu kontaktů – potenciálních klientů. Dokonce jsme navázali kontakt i se zájemci ze Slovenské republiky. Návštěvníci se zajímali především o finanční stránku konkrétních franšízových projektů. Naše firma se věnuje konceptům wellnes a fitness center pro dámskou klientelu. Tato zařízení řeší také celulitidu a komplexní přístup pro ženu každého věku. Návratnost vložených peněz v případě tohoto konceptu je od dvou do čtyř let.

Jiří Lošťák, člen správní rady České asociace franchisingu
Druhý ročník veletrhu splnil očekávání, vydařil se. Byla též dobrá návštěvnost, větší než při prvním ročníku. Projekt by měl pokračovat, určitě má svou budoucnost. Důležitý byl doprovodný program, který byl dobře koncipován. Pro mnohé zájemce to byla jedinečná možnost jak získat informace o franšíze, a to za velmi levné peníze. Takovéto informace totiž nejsou volně k dispozici. Tento způsob podnikání má v současnosti boom. Jednoznačně lze říci, že když se chce podnikatel v současné ekonomické situaci zachránit, musí vytvořit buď síť nebo do ní vstoupit. Samostatný podnikatel nemá šanci sám dělat marketing, získat laciný nákup, zavedenou značku a podobně. To vše umožňuje franšízing, tedy síťová spolupráce, která má podporu. Například těžko někdo sám vytiskne letáky pro celou republiku či sledovat legislativu.

FMP 2013

FMP

PRO VYSTAVOVATELE

Pro novináře

Záštita akce

Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR

Hospodářská komora ČR

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Odborní partneři




Mohlo by vás zajímat

Fotogalerie FMP

VIDEO - FMP

Partneři veletrhu

Mediální partneři

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště