FRANCHISE MEETING POINT
- - -
Největší přehlídka franchisových příležitostí v ČR
Cílové skupiny veletrhu
Základní charakteristika veletrhu Franchise Meeting Point:
- je určen pro oblast malého a středního podnikání.
- je místem komunikace se zákazníky.
- je jedinečným místem pro prezentaci nových nápadů, trendů a podnikatelských inovací.
- nabídne příležitosti pro ty, kteří se rozhodují samostatně podnikat.
Vystavovatelé:
- franchisoři z ČR, SR a zahraničí
- malí a střední podnikatelé nabízející své služby a zboží
- banky, finanční instituce poskytující kapitál, investoři, venture capital,
- privat equity, business angels
- leasingové společnosti, pojišťovny, pojišťovací makléři
- subjekty nabízející služby a zboží pro franchisové systémy a malé a střední podnikatele (MSP) – regálové systémy,
- IT služby, kancelářské a skladové vybavení, apod.
- realitní kanceláře (pozemky, kancelářské prostory)
- řemeslníci a menší stavební společnosti
- franchisoví, daňoví, právní, finanční poradci
- developeři, realitní kanceláře, architekti
- zástupci měst a obcí nabízející podnikatelské možnosti pro franchisové sítě a MSP
- vzdělávací a školící instituce
- ČAF a zástupci národních franchisových asociací a mezinárodní poradci
- evropské a jiné fondy, nadace, programy podporující podnikání
- zástupci medií, nakladatelství, vydavatelé novin a časopisů
- reklamní, mediální a marketingové agentury
- dodavatelé komunikačních a IT technologií především pro malé a střední podnikání
- zástupci státní správy, ministerstva pro místní rozvoj, vládní organizace
- podporující malé a střední podnikání – Czech Invest, Czech Trade, aj.
- E-Commerce, internetový obchod
- zástupci svazů, asociací a zájmových sdružení zejména z oblasti malých a středních podnikatelů
Návštěvníci:
- Zájemci o franchisové podnikání z řád laické i odborné veřejnosti – potenciální master franchisanti a franchisanti
- Existující franchisoři a franchisanti z tuzemska i ze zahraničí (účastníci doprovodných programů s cílem získávání nových informací, analýz konkurence, informací o franchisových trendech, vývoji na trhu, nových nabídkách konkurence, o zájmu veřejnosti o franchising, atd.)
- Zatím nepodnikající osoby – absolventi vysokých škol, studenti, nezaměstnaní manažeři, zaměstnanci různých firem, bývalí vojáci z povolání, ženy v domácnosti, aj.
- Subjekty nabízející nebo hledající kapitálové účasti a možnosti umístění investic, například do franchisových projektů (nákup značky)
- Malí a střední podnikatelé a jejich zaměstnanci
- Obchodní partneři – potenciální vystavovatelé, kteří nevystavují, ale chtějí získat informace, kontakty, zúčastnit se doprovodných programů, nabízet své služby a zboží, apod.