Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

FRANCHISE MEETING POINT
- - -

Největší přehlídka franchisových příležitostí v ČR

Cílové skupiny veletrhu

Základní charakteristika veletrhu Franchise Meeting Point:

  • je určen pro oblast malého a středního podnikání.
  • je místem komunikace se zákazníky.
  • je jedinečným místem pro prezentaci nových nápadů, trendů a podnikatelských inovací.
  • nabídne příležitosti pro ty, kteří se rozhodují samostatně podnikat.

Vystavovatelé:

  • franchisoři z ČR, SR a zahraničí
  • malí a střední podnikatelé nabízející své služby a zboží
  • banky, finanční instituce poskytující kapitál, investoři, venture capital,
  • privat equity, business angels
  • leasingové společnosti, pojišťovny, pojišťovací makléři
  • subjekty nabízející služby a zboží pro franchisové systémy a malé a střední podnikatele (MSP) – regálové systémy,
  • IT služby, kancelářské a skladové vybavení, apod.
  • realitní kanceláře (pozemky, kancelářské prostory)
  • řemeslníci a menší stavební společnosti
  • franchisoví, daňoví, právní, finanční poradci
  • developeři, realitní kanceláře, architekti
  • zástupci měst a obcí nabízející podnikatelské možnosti pro franchisové sítě a MSP
  • vzdělávací a školící instituce
  • ČAF a zástupci národních franchisových asociací a mezinárodní poradci
  • evropské a jiné fondy, nadace, programy podporující podnikání
  • zástupci medií, nakladatelství, vydavatelé novin a časopisů
  • reklamní, mediální a marketingové agentury
  • dodavatelé komunikačních a IT technologií především pro malé a střední podnikání
  • zástupci státní správy, ministerstva pro místní rozvoj, vládní organizace
  • podporující malé a střední podnikání – Czech Invest, Czech Trade, aj.
  • E-Commerce, internetový obchod
  • zástupci svazů, asociací a zájmových sdružení zejména z oblasti malých a středních podnikatelů

Návštěvníci:

  • Zájemci o franchisové podnikání z řád laické i odborné veřejnosti – potenciální master franchisanti a franchisanti
  • Existující franchisoři a franchisanti z tuzemska i ze zahraničí (účastníci doprovodných programů s cílem získávání nových informací, analýz konkurence, informací o franchisových trendech, vývoji na trhu, nových nabídkách konkurence, o zájmu veřejnosti o franchising, atd.)
  • Zatím nepodnikající osoby – absolventi vysokých škol, studenti, nezaměstnaní manažeři, zaměstnanci různých firem, bývalí vojáci z povolání, ženy v domácnosti, aj.
  • Subjekty nabízející nebo hledající kapitálové účasti a možnosti umístění investic, například do franchisových projektů (nákup značky)
  • Malí a střední podnikatelé a jejich zaměstnanci
  • Obchodní partneři – potenciální vystavovatelé, kteří nevystavují, ale chtějí získat informace, kontakty, zúčastnit se doprovodných programů, nabízet své služby a zboží, apod.

FMP

PRO VYSTAVOVATELE

Pro novináře

Záštita akce

Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR

Hospodářská komora ČR

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Odborní partneři




Mohlo by vás zajímat

Fotogalerie FMP

VIDEO - FMP

Partneři veletrhu

Mediální partneři

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště