Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

GO
17.-20.1. 2013

Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu

REGIONTOUR
17.-20.1. 2013

Mezinárodní veletrh turistických možností v regionech

101 CK Zemek Stará Boleslav: Do Chorvatska nově na ostrov Šolta

 

Cestovní kancelář 101 CK Zemek patří k tradičním vystavovatelům veletrhu GO. Letos představuje svým klientům několik novinek, například na dalmatském ostrově Šolta, v Biogradu na Moru či v Omiši, kde rozšířila své služby i pro vozíčkáře. „Myslím si, že Chorvatsko bude i do budoucna turistickou stálicí,“ říká nad katalogem Jadran 2013 Sylvie Laštovková – Zemková, majitelka cestovní kanceláře.

101 CK Zemek patří k touroperátorům, kteří se zaměřují na pobytová místa na celém chorvatském pobřeží včetně ostrovů od Savudrije (Umagu) po Dubrovník. Nabídka zahrnuje kolem 120 míst a na 500 ubytovacích kapacit. Každý rok se v katalogu objevuje kromě standardní nabídky i několik novinek. K těm letošním patří například v Dalmácii ostrov Šolta, který se nachází jen několik námořních mil od Splitu, odkud vede na ostrov lodní a trajektové spojení. „Nabízíme zde apartmány v soukromí,“ upřesňuje Lucie Laštovková – Zemková. „Nově máme i apartmány s polopenzí v Biogradu na Moru a také v Omiši máme nový velký apartmán pro 9 osob, který je určen přímo pro vozíčkáře. Apartmán se nachází na pláži, kde je pro vozíčkáře umístěno speciální zařízení, které je spustí rovnou do moře,“ upřesňuje majitelka kanceláře.

Podle jejích slov se vztah českých turistů k Chorvatsku po léta nemění, považují ho z hlediska turistiky za stabilní zemi. „Loni jsme pocítili, že vzhledem k událostem v Egyptě či Řecku mají klienti v Chorvatsku větší pocit jistoty. Výhodou je samozřejmě i to, že na dojezd je to nejbližší země k moři. Za 12 hodin jsme na chorvatském Jadranu. Proto si myslím, že i do budoucna bude Chorvatsko mezi turistickými destinacemi stálicí,“ říká Lucie Laštovková –Zemková. To, co se naopak mění, je zákaznické chování při výběru a nákupu pobytových zájezdů. „Klienti často vyčkávají s koupí na poslední chvíli. Ale myslím si, že je na nás tour operátorech, abychom klienty neustále vychovávali v tom směru, aby využívali nabídky  včasného nákupu. Naši letití a věrní zákazníci velice dobře vědí, že při nákupu v prosinci a lednu mohou využít výhodných slev jak od chorvatských partnerů, tak od naší cestovní kanceláře, a také mají k dispozici mnohem větší výběr kapacit včetně rodinných pokojů apod.,“ dodává Lucie Laštovková –Zemková.

Letošní účast na veletrhu GO považuje cestovní kancelář za stále dobrý způsob, jak být se svými klienty v osobním kontaktu. „Jistě jste loni zaznamenali krachy cestovních kanceláří, zde došlo k velké selekci. „I když někdo říká, že veletrhy jsou přežitek a nemá cenu se jich účastnit, domnívám se, že naopak v této době má význam tady být. Zviditelnit se a dát najevo nejen našim obchodním partnerům, ale i konečným klientům, že po 22 letech na trhu jsme stabilní cestovní kancelář a že nemusejí mít obavy s námi cestovat,“ uvádí majitelka CK Zemek.

GO - REGIONTOUR 2013

Současně také

Caravaning Brno
2.-5.11.2023


Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

 

Facebook


Fotogalerie

VIDEO

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště