Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

GO
17.-20.1. 2013

Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu

REGIONTOUR
17.-20.1. 2013

Mezinárodní veletrh turistických možností v regionech

CK SANTINI tour o incomingu: I díky památce UNESCO roste počet návštěvníků geometrickou řadou

 

Cestovní kancelář Santini tour ze Žďáru nad Sázavou začínala v devadesátých letech v České republice s incomingem. Praze sice konkurovat město na Vysočině nemohlo, nejen díky chybějící infrastruktuře, nicméně počet zejména holandských turistů, kteří v prvních pěti porevolučních letech do Žďáru zavítali a o které se cestovaní kancelář starala, je dodnes považován za rekordní. „Zůstali jsme jazykově vybavení,“ naznačuje jednu ze stále trvajících výhod majitel kanceláře Bohuslav Nahodil s tím, že tehdy se svými kolegy předběhl dobu.

Incomingu se cestovní kancelář věnuje stále. Významně jí v tom pomáhá fakt, že poutní kostel svatého Jana Nepomuckého na Zelené hoře byl v roce 1994 zapsán mezi památky Světového kulturního dědictví UNESCO. „Kdyby tomu tak nebylo, zůstali bychom provinčním městečkem. Myslím si, že počet návštěvníků roste geometrickou řadou. Do žďárského informačního centra chodí kolem 24 tisíc lidí ročně, v roce 1995 jich tam přišla zhruba tisícovka. Takže UNESCO tomu hodně pomohlo a zároveň i zámek pana Kinského,“ dodává Bohumil Nahodil s tím, že přímo ve městě najde návštěvník i další světové rarity, například hřbitůvek ve tvaru lebky nebo Karlův most Vysočiny s osmi sochami, čtyřmi z Moravy a čtyřmi z Čech.

K incomingu si cestovní kancelář přidala i nabídku zájezdů k moři. „Jezdíme ještě do Chorvatska, kde naše aktivity postupně rozvíjíme. Začali jsme okrajově v době, kdy se ještě válčilo, s nabídkou na ostrově Krk a v Istrii. Dnes jsme se rozšířili až téměř na konec Makarské riviéry. Ze stovky lůžek jsme se vypracovali na dvojnásobek. Spíše bych řekl jen na dvojnásobek, protože jsem počítal s mnohem rychlejším nárůstem,“ říká Bohuslav Nahodil a dodává, že po sametové revoluci, po padesáti letech necestování Čechů, předpokládal daleko trvalejší vzestupný trend v oblasti cestovního ruchu než tomu v současné době je.

Veletrhu GO se cestovní kancelář účastní bez přestávky od prvního ročníku, význam vidí zejména ve zviditelnění firmy na veřejnosti. A měnit to nehodlá ani do budoucna. „Jsem konzervativní, takže jsem se rozhodl, že zde budu tak dlouho, jak tu bude GO.“

GO - REGIONTOUR 2013

Současně také

Caravaning Brno
2.-5.11.2023


Mohlo by vás zajímat

Vybíráme z firem

 

Facebook


Fotogalerie

VIDEO

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště