Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

STYL
19.-21.8. 2023

61. B2B veletrh módy STYL

KABO
19.-21.8. 2023

61. B2B veletrh obuvi a koženého zboží KABO

Dobře čištěné boty vydrží několik let jako nové

 

Jak jsme na tom my Češi s čištěním obuvi? Podle slov Rút Jagošové ze společnosti TORUMIA lépe než před několika lety, ovšem stále máme v této oblasti rezervy.  „Češi jsou zvyklí, překrýt nečistotu tím, že botu z hladké usně nakrémují. Každému bych doporučila obuv jednou za čtrnáct dní vyčistit do hloubky, správně ji odlíčit a otevřít póry a případně ji naimpregnovat. I kdybychom krémovali obuv jen jednou za měsíc nebo za delší dobu, stojí to za to. Dobře čištěné boty vydrží klidně i pět, deset let jako nové.“

Rút Jagošová dobře ví, o čem mluví. Pracuje pro firmu, která dvanáct let zastupuje jednu z divizí  mamutího holdingu Werner & Mertz, známého na našem trhu  například přírodními pracími gely Žabák Frosch. „Tato firma se dlouhodobě zaměřuje na udržitelný rozvoj a vyrábí čisticí přípravky bez ředitel a rozpouštědel. Tuto cestu nastolila už před několika desetiletími, kdy to v Evropě nikdo moc nedělal,“ dodává Rút Jagošová s tím, že firma investuje značné prostředky i do vlastního výzkumu. „Osobně jsem navštívila továrny a laboratoře v Německu, kde se krémy míchají a testují. Kvalita je zde opravdu důležitá.“  

Na stánku na brněnském výstavišti jsou součástí sortimentu také čisticí přípravky Adidas Originals a Adidas Performance, které firma taktéž zastupuje na českém trhu. I zde se jedná o prostředky šetrné k životnímu prostředí, distribuované v obalech z recyklovatelných plastů či papírů. „Jsem spokojená, že se u nás objevilo hodně nových zákazníků. Náš stánek je umístěn v blízkosti přednáškového centra, a líbí se mi, že se tu zákazník i koncový spotřebitel dozví nové informace.  Například téma reklamací bylo pro mne užitečné,“ říká Rút Jagošová, která je doma ve světě obuvi a všem, co s obuví a její údržbou souvisí. Krémy na boty, vložky a napínáky do bot, kartáče, obouvací lžíce, tkaničky, spreje, impregnace – to vše patří do zorného úhlu firmy, jejíž motto zní: „Německou kvalitu máme pevně v našich českých (a slovenských!) rukách. Není rozdíl mezi tím, co prodáváme u nás, a tím, co koupíte v Německu. Jedna kvalita pro všechny.“

Datum: 20.8.2018 18:30:00

Fotogalerie STYL-KABO

Mohlo by vás zajímat

Video

Vybíráme z firem STYL

Data platná pro Katalog - únor 2023

 

Vybíráme z firem KABO

Data platná pro Katalog - únor 2023

 

Facebook

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště