STYL
19.-21.8. 2023
61. B2B veletrh módy STYL
KABO
19.-21.8. 2023
61. B2B veletrh obuvi a koženého zboží KABO
Móda jinak aneb Úspěšná premiéra Fresh Fashion
Zpestřením nabídky 42. veletrhů STYL a KABO byla zóna originální mladé módy Fresh Fashion. Do premiérového projektu se zapojilo pět firem a návštěvníci novinku přivítali. O zhodnocení jsme požádali spoluorganizátorku Kateřinu Hanko Pletichovou, majitelku módní značky Lovemusic.
Organizujete trhy
nezávislé módy jako Faktory Fashion Market ebo Holešovice Fashion Market, teď
jste se poprvé pustila do organizace sekce nezávislé módy na oděvním veletrhu.
V čem je to jiné?
Rozdíl je především v publiku. Na veletrh mohou jenom
odborníci a ne široká veřejnost jako na naše akce, které jsou navíc bez
vstupného a přijít může opravdu kdokoli. Trhy s nezávislou módou
navštěvují spíše mladší lidé, na druhé straně veletrh neslouží k přímému
prodeji, ale k uzavírání kontraktů. Ostatní vystavovatelé zde jsou
v pojetí módy konzervativnější, takže už tím je Fresh Fashion zóna nová a
jiná, jak nám potvrzují i přicházející návštěvníci, kteří tuto změnu vítají.
Byla premiéra
z vašeho pohledu úspěšná?
Myslím, že se povedla. Jsem velmi spokojená jak s Fresh
Fashion zónou, tak s tím, jak se na veletrhu daří nám jako Lovemusic.
Připadá mi, že originální mladá móda na tento veletrh vyloženě patří, že se sem
hodí. Reakce na stánek i naši módní přehlídku máme veskrze pozitivní, chodí
k nám hodně lidí a jsou nadšení. Odvážíme si i objednávky, sice menší, ale
zase jich máme víc. Takže jsme spokojení, z pohledu marketingu určitě, a
celkově se mi tu moc líbí.
S čím novým
Lovemusic na veletrh přišla?
Poprvé jsme tady představili kolekci, vlastně naši první
ucelenou dámskou, kterou jsme došili týden před veletrhem. Propojili jsme
v ní jednoduché tvary s s dramatickými potisky lesní zvěře.
Ohlasy na její přehlídku byly velmi dobré, kolekce se zákazníkům líbí a určitě
půjde do výroby.
Jak se vám líbila
přednáška agentury WGSN o módních trendech pro jaro a léto 2014?
Musím říct, že byla opravdu výborná. Dělala jsem si podrobné
poznámky, protože mě budoucí trendy velmi zajímají a k těmto informacím se
člověk jinak těžko dostane. Potěšilo mě, že naše kolekce je dobře navržená a
odpovídá trendům pro příští rok. Na takové přednášky bych nejraději chodila
každý půlrok, protože tyhle věci je potřeba znát.
Kdy se s mladou nezávislou
módou na STYLu opět setkáme?
Počítáme s Fresh Fashion zónou jednou ročně, čili opět
v srpnu. Ostatní značky z trhů nezávislé módy, které se letos
z různých důvodů nepřihlásily, uvažují o účasti příště. Zatím čekají na
naše reakce a za sebe mohu jim účast doporučit, určitě je dobré si ji
vyzkoušet. Necítíme se tu nijak nepatřičně, naopak toto prostředí vnímáme velmi
pozitivně a myslíme si, že by do budoucna bylo dobré nezávislou zónu dále
rozšířit a oslovit tak další butiky určené mladším zákazníkům.
STYL-KABO
Pro vystavovatele
Pro novináře
Partneři akce
Fotogalerie STYL-KABO
Mohlo by vás zajímat
Video
Vybíráme z firem STYL
Data platná pro Katalog - únor 2023
Vybíráme z firem KABO
Data platná pro Katalog - únor 2023