KABO
19.-21.8. 2017
Mezinárodní veletrh obuvi a koženého zboží
STYL
19.-21.8. 2017
Mezinárodní veletrh módy
STYL-KABO srpen 2017 v číslech
Padesátka veletrhům módy slušela
Veletrhy STYL a KABO se v Brně konají už 25 let a jubilejní 50. ročník ukázal, že český a slovenský trh tyto pravidelné kontraktační prezentace módy stále potřebuje. Příznivý vývoj ekonomiky a růst sektorů textilního, oděvního obuvnického a kožedělného průmyslu
se odrazil ve zvýšeném zájmu o účast.
V Brně je jedinečný prostor pro B2B prezentaci domácí produkce, na 50. ročníku STYL a KABO vystavovalo již 75 českých výrobců, mj.
i designérské značky E.daniely a LADA fashion a několik zajímavých nováčků. Opět nechyběla sekce nezávislé módy Fresh Fashion, kde dostala prostor pětice mladých českých návrhářů.
Počet
vystavovatelů a zastoupených firem |
300 (STYL: 195, KABO: 105) |
Počet zúčastněných zemí | 14 |
Celkový výstavní prostor v m2 | 7 698 (STYL: 4 769, KABO: 2 929) |
Počet návštěvníků | 5 714 |
Počet akreditovaných novinářů | 65 |
-
Závěrečná zpráva STYL-KABO - srpen 2017
pdf 3,03 MB
Řekli o veletrzích
Jenz Otto, ředitel
VTI, Svaz textilního a oděvního průmyslu severovýchodního Německa:
Těší nás, že můžeme být hosté tohoto veletrhu. Náš svaz sdružuje na 300
textilních a děvních podniků, v nichž pracuje 16 000
zaměstnanců a jejichž roční obrat činí 1,82 mld. Euro. Nemohli jsme přivézt do
Brna všech tři sta firem, ale jsem rád, že některé z nich přijely do Brna
a budou se dnes účastnit B2B jednání s českými partnery.
Pavel Mlčák, majitel,
PM-STYL:
Veletrh má pro nás zejména prezentační význam. Ví se o nás, zákazníci jsou
zvyklí, že nás tu najdou na stálém místě a je to pro nás jedna z forem,
jak prezentovat nové kolekce značek, které na českém a slovenském trhu
zastupujeme. Snažíme se, abychom tu mohli být společně s našimi dodavatelskými
firmami. Pro nás je trochu zajímavější únorový veletrh, ale vracíme se sem rádi
i v létě.
Roland Hegedüs, obchodní ředitel DEVERGO, Budapešť, Maďarsko:
Brněnský veletrh je dobrou příležitostí poznat středoevropský trh a navíc to do
Brna není z udapešti daleko. Loni jsme na Stylu představovali naši novou
džínovou kolekci. Byli jsme úspěšní a s výsledkem velmi spokojení, získali
jsme zde nové kontakty a zákazníky. Pak jsme v Praze našli pro oděvy
distributora, se kterým jsme v prosinci podepsali dohodu o
polupráci. A tak jsme si řekli, proč to letos nezkusit pro změnu
s obuví na veletrhu KABO.
Matěj Závorka, manažer
obchodu, UNIDAX:
Do Brna jsme dovezli nové modely kožených tašek Facebag a další žhavé novinky
italských značek RIPANI a JU´STO, které zastupujeme na českém a slovenském
trhu. Tady na veletrhu se setkáváme s prodejci a odborníky z naší
branže. Chceme zůstat v povědomí lidí a vyslat jasnou zprávu, že
existujeme a snažíme se stále vymýšlet něco nového.
Petr Pohorský,
ředitel, LAMIDO:
Jsme firma, která se zabývá výrobou nočního a spodního prádla. Vystavujeme na
Stylu každý rok dvakrát, navštěvují nás stálí zákazníci a je to pro ně taková
jistota, že nás zde najdou. Myslím si, že veletrh je stále poměrně navštěvovaný
a má svůj význam.
Michaela Dufková,
obchodní zástupce, ANEKTA:
Pro naše zákazníky jsme připravili široký sortiment dámských a pánských kabelek
i peněženek a podle víkendových reakcí, kdy byla návštěvnost na našem stánku
větší, se naše kolekce líbí. Hodnotit budeme až po skončení veletrhu, ale
protože jsme nechyběli ani na jednom z padesáti ročníků, víme, že výsledky
přicházejí s časem. Sebemenší první objednávka může přinést
v budoucnu i stálého zákazníka, který pravidelně nakupuje a tvoří zajímavý
obrat. Chodíme sem s cílem získat nové zákazníky, a z tohoto pohledu
má veletrh své opodstatnění.
Szöghiné Csanádi Kata,
obchodní ředitelka, SZEGED BOLERO, Maďarsko:
Jsme maďarská firma a představujeme maďarskou značkou Livello di vita. Je to
naše druhá účast na veletrzích Styl a Kabo v Brně, aktuálně zde vystavujeme
kolekci pro podzim – zimu. Návštěvníků bylo na našem stánku sice méně než
v únoru, ale máme nové kontakty a bjednávky, takže jsme velmi
spokojení. Z hlediska organizace je spolupráce s BVV kooperativní a
vždycky když přijedeme, je vše dobře připraveno. Předpokládám, že se
v únoru opět do Brna vrátíme.
Lada Vyvialová, oděvní
návrhářka, LADA fashion:
STYL pořád vnímáme jako jedinou kontraktační profesní výstavu v České
republice a s účastí jsme docela spokojeni. Pořadatelé jsou
profesionálové, mají zkušenosti. Našli jsme tu několik nových obchodních
kontaktů, adekvátně k počtu návštěvníků, a nyní se uvidí, jestli se tato
spolupráce posune do nějakého zdárného a trvalého obchodního vztahu. Jsem ráda,
že jsme tady.
Marcela Linhartová Trávníčková, obchodní ředitelka,
E.daniely:
Vrátili jsme se na STYL po osmi letech a představujeme tady novou kolekci jaro
a léto 2018. Naším cílem je prosadit se prostřednictvím tohoto veletrhu i na
slovenském trhu, nejen na českém, což se nám již velmi úspěšně daří. Ukázalo
se, že Brno je vstupenkou na slovenský a také na maďarský trh, což je pro nás
obrovským překvapením. Mohu říci, že s kontrakty jsme nadmíru spokojeni,
ani jsme takový úspěch nečekali.
STYL-KABO
Pro vystavovatele
Pro novináře
Partneři akce
Fotogalerie STYL-KABO
Mohlo by vás zajímat
Video
Vybíráme z firem STYL
Data platná pro Katalog - únor 2023
Vybíráme z firem KABO
Data platná pro Katalog - únor 2023