STYL
18.-20.2. 2017
Mezinárodní veletrh módy
KABO
18.-20.2. 2017
Mezinárodní veletrh obuvi a koženého zboží
STYL-KABO únor 2017 v číslech
Tržby v sektoru módního průmyslu rostou a daří se také veletrhům STYL a KABO. „Jsou jedinými kontraktačními veletrhy svého druhu ve střední Evropě. Je potěšující, že letošní únorová edice se opět rozšířila o další vystavovatele," uvedl generální ředitel společnosti Veletrhy Brno Jiří Kuliš. Veletrh obuvi a koženého zboží KABO po pěti letech „vyrostl“ z pavilonu F a přestěhoval se do prostornějšího pavilonu V. Novinky pro sezonu podzim a zima 2017/2018 si prohlédlo téměř šest tisíc odborných návštěvníků, obchodníků a nákupčích. Nechyběla mezi nimi ani delegace 60 podnikatelů a nákupčích v oblasti textilního a oděvního průmyslu z Iráku a Kurdistánu.
Počet
vystavovatelů a zastoupených firem |
283 (STYL: 172, KABO: 111) |
Počet zúčastněných zemí | 20 |
Celkový výstavní prostor v m2 | 7 794 (STYL: 4 637, KABO: 3 157) |
Počet návštěvníků | 5 887 |
Počet akreditovaných novinářů | 45 |
-
Závěrečná zpráva STYL-KABO - únor 2017
pdf 77,86 KB
Řekli o veletrzích
Adolf Nytra, majitel, společnost
ANYTRA:
Na veletrh jezdíme od počátku, co
jsme po revoluci začali podnikat. Nikdy jsme zatím žádný ročník nevynechali,
takže už jsme tady takový inventář. Brno je relativně ve středu republiky a
říkáme si, kde jinde ukázat naše výrobky než právě tady. Dosud jsme tu vždycky
byli spokojení a doufáme, že tomu tak bude i letos.
Simona Spoustová, jednatelka,
Simmy s. r. o.:
Představujeme zde aktuální kolekci
deštníků a dalších doplňků. Na STYLu jsme přinejmenším po dvacáté. Naše
očekávání jsou podobná jako v minulých letech, byli bychom rádi, kdyby za
námi přišli obchodníci, nelekli se EET a pokračovali s námi dál.
Ján Bendík, jednatel, společnost
BENESPORT, Slovensko:
Veletrhy STYL a KABO známe,
jezdili jsme sem jako návštěvníci a letos jsme se poprvé rozhodli přijet jako
vystavovatelé. Zaměřujeme se především na outdoorové oblečení, ale tady jsme
hlavně proto, že chceme ukázat naši městskou módu.
Julia Allert, módní návrhářka,
Moldávie:
Rádi bychom rozšířili naši značku
do České republiky a okolních zemí. Proto jsme tady na veletrhu v Brně,
abychom zde potkali zástupce multibrandových obchodů a budoucí zákazníky. Jsme
zde poprvé, takže ještě neznáme dobře tento trh, seznamujeme se s lidmi a
získáváme první kontakty.
Jana Prchalová, produktová
manažerka, PLEAS a. s.:
Na našem stánku tradičně
představujeme značky PLEAS a SCHIESSER. V porovnání s letním
veletrhem je pro nás letošní únorový STYL silnější. Po oba víkendové dny u nás
bylo rušno, od rána do odpoledních hodin jsme měli na stánku doslova nával a
pomalu si lidé neměli kam sednout ke stolečkům.
Jeny Marusičová, vedoucí prodeje,
SANU BABU, spol. s r. o.:
Na veletrh jsme se vrátili po
několika sezónách a výsledek vidíme tentokrát velmi pozitivně. V sobotu i
v neděli jsme získali několik nových zákazníků, kteří nás ještě neznali,
chtějí naši módu zkusit a udělali u nás první objednávky.
Romana Novotná, výkonná ředitelka,
LERROS Fashion CZ spol. s r. o.:
Dříve jsme vystavovali na veletrhu
STYL, ale teď jsme poprvé na KABO, protože nově nabízíme pánské módní doplňky a
navíc jsme se stali distributorem dvou značek dámských kabelek. Cílem naší
účasti je zmapovat trh, který tak dobře neznáme, protože jsme se dlouhodobě
pohybovali v oblasti konfekce. Chceme si prosadit i v segmentu módních
doplňků a získat zde nové zákazníky - obchodní partnery ze specializovaných
obchodů s koženou galanterií.
Petr Exnar, společnost Bosoboty:
Na veletrhu KABO jsme poprvé a
nabízíme návštěvníkům veškerý sortiment bosobot německé značky Leguano. Chceme
zde najít nové odběratele, vždyť i prodejna klasické obuvi může mít koutek
s barefoot obuví. Ale nejsme tady jen kvůli prodeji, hlavně jsme chtěli
ukázat tuto alternativu a jsme rádi, že ji lidé vidí pozitivně. Kdo si naše
boty obul, byl spokojen, takže pro nás účast určitě splnila, co měla.
Jiří Zdražil, generální ředitel,
Tylex Letovice, a. s.:
Vystavujeme tady vždy v zimě
a účast na veletrhu STYL chápeme jako důležitou. Je v tom tradice a také
je potřeba ukázat, že pořád fungujeme a vyrábíme. A stále je to pro nás o
kontaktu s obchodními partnery, kterých tu spousta i vystavuje.
Petra Horáčková, obchodní
ředitelka, společnost Linia:
Máme vlastní kamenné prodejny pro
celé ČR, ale na veletrhu STYL kontaktujeme velkoobchodníky, se kterými rovněž
spolupracujeme. Účast je pro nás reklama a možnost oslovit nové zákazníky.
Samozřejmě přicházejí také stálí zákazníci, aby si detailně prohlédli a osahali
nové zboží, což přes internet úplně nejde. Je důležité tady být.
Elena Macková, general manager,
LASKARA group:
Na veletrhu KABO vystavujeme
dvakrát ročně již od roku 2004. Myslím si, že teď má co do skladby
vystavovatelů dobrou úroveň, je tady nové a zajímavé zboží. A pokaždé se tady
objeví i nějaký nový zákazník, který nás ještě nezná.
Jiří Souček, společnost Naboso:
Přijeli
jsme na KABO ukázat, že boty mohou být hezké a zároveň zdravé. Naše bosé boty
nahrazují chůzi naboso, v lidech vzbuzují zájem a pak i nadšení. Nejčastějšími
zájemci tady byly majitelky obchodů s dětskou obuví, protože pro děti je zdravé
obouvání naprosto zásadní. S účastí jsme určitě spokojeni.
STYL-KABO
Pro vystavovatele
Pro novináře
Partneři akce
Fotogalerie STYL-KABO
Mohlo by vás zajímat
Video
Vybíráme z firem STYL
Data platná pro Katalog - únor 2023
Vybíráme z firem KABO
Data platná pro Katalog - únor 2023