Co mi veletrh přinese?
Veletrh = vidět + slyšet + vnímat + cítit + prožít
- Specifika jednotlivých reklamních médií limitují jejich využitelnost pro marketingovou komunikaci.
- Rozhlasové vysílání je velmi pružné a v živých vstupech může aktuálně reagovat na nové události. Nezprostředkuje však přenos obrazu.
- Tisková reklama dokáže přenést obraz, neporadí si však s pohybem a zvukem.
- Televizní vysílání dokáže předat informace barevné, v pohybu a se zvukem, nedokáže ale zprostředkovat vůni ani osobní prožitek.
Přitom komplexnost vjemu a osobní kontakt s produktem je často rozhodujícím faktorem, který přesvědčí zákazníka koupit si daný výrobek.
Existuje jediné médium, které zprostředkuje zájemcům komplexní vjem - veletrh.
Veletrh umožňuje dokonale se seznámit s novými výrobky v daném oboru, špičkovými technologiemi i obchodními zástupci leaderů na trhu.
Jak uspět na veletrh
Veletrh je ideální komunikační nástroj, pokud jej firmy dokážou efektivně využít. Kompletní návod je k dispozici ke stažení zde.
Veletrh jako setkání umožní vystavovatelům i návštěvníkům:
- Zmapovat všechny podstatné trendy v daném oboru
- Seznámit se s nejnovějšími technologiemi a výrobky
- Shlédnout prezentace firem a jejich produktů
- Navázat osobní vztahy se zástupci jednotlivých prezentujících se firem
- Uzavřít obchodní kontrakty
- Formovat a zlepšovat image vystavovatelů
- Získávat nové informace
- Zmapovat konkurenci
Veletrh na úrovni reklamního sdělení:
- Disponuje špičkovou kvalitou cílové skupiny z hlediska rozhodovacích pravomocí (manažeři, obchodníci, podnikatelé)
- Disponuje vysokou kvalitou kognitivního zásahu (délkou a intenzitou kontaktu s reklamním sdělením)
- Má vysokou míru spontánní vybavitelnosti reklamního sdělení
- Vysokou míru efektivity investic ve vztahu k pronákupnímu chování (uskutečněné nákupy bezprostředně na popud návštěvy veletrhu)
Žádné jiné médium není z hlediska uvedených benefitů schopné veletrhu konkurovat.
Největším benefitem veletrhů je ale angažovanost návštěvníka veletrhu ve srovnání s příjemcem reklamního sdělení z jiných médií. V televizním vysílání, v rozhlasech, v časopisech i denním tisku je inzerce často vnímána jako nutné zlo.
Na veletrh přichází návštěvníci s touhou získat nové informace, jsou otevření novým podnětům a aktivně spolupracují při získávání nových informací.
Tento přístup příjemců reklamního sdělení k prezentovaným informacím je unikátní a jinými médii nenapodobitelný.
Vystavovatelé
i-Katalog - prohlížení
Hledat firmy & produkty
Získejte správné kontakty na stabilní a ověřené firmy.
Přehled všech katalogů