Aktuality
Jaký byl EuroShop 2017?
Vizionářský i dechberoucí – takový byl dle pořadatelů EuroShop 2017, největší ve své 50 leté historii. V 18 výstavních halách düsseldorfského výstaviště na břehu Rýna se na čisté výstavní ploše 127 tisíc m2 setkalo 2368 vystavovatelů z 61 zemí se 113 tisíci návštěvníky ze 138 zemí. EuroShop - to je jednička zejména ve světě maloobchodu, ale také jedinečná platforma pro prezentaci veletržního průmyslu - od nábytku, designu, osvětlení, reklamních poutačů až také po konstrukce a zařízení pro veletržní expozice a eventy.
Stalo se již tradicí, že se Veletrhy Brno zúčastňují tohoto mezinárodního veletrhu v branži Expo & Event marketing. A tak se úsek Realizace expozic a servisu stal nejen realizátorem expozice, ale zároveň i vystavovatelem. Na přípravě expozice jsme začali pracovat již v loňském roce a z několika návrhů architekta se po diskuzi v realizačním týmu začala profilovat naše expozice. Nakonec jsme byli rádi, že jsme přípravu nezanedbali a věnovali jí dostatek času – výsledkem byla designově čistá propracovaná expozice.
Premiéru měl na EuroShopu nový reklamní profil Realizace expozic a servisu, ve speciální černé edici s flip-flop obrázkem působí luxusně a návštěvníci si ho s potěšením odnášeli. A k tomu jako bonus ještě maličkost – praktický žeton do nákupních košíků!
K návštěvě naší expozice jsme pozvali naše smluvní partnery, oborové asociace, české i zahraniční firmy a agentury. Ale to co byl náš prioritní cíl účasti – ukázat se světu a navázat kontakty s novými potencionálními zákazníky, to se nám splnilo nad očekávání. Během 5 dnů veletrhu se na našem stánku zastavila více jak stovka zástupců z 90 zahraničních firem a agentur.
Vy, kteří jste neměli možnost naši expozici navštívit, si ji můžete prohlédnout na přiložených fotografiích nebo prohlédnout zde (virtuální foto)