Aprilia se svou letošní RSV4 překonala dvousetkoňovou hranici
Ani italská Aprilia se nevyhnula honbě za pokořením dvousetkoňové hranice u sériových strojů a výsledkem je letošní model RSV4 RR. I když na první pohled nejsou inovace příliš patrné motorka prošla odtučňovací kůrou a motor získal navíc 17 koní. Celkem jich tak má 201. Litrový motor V4 dostal pozměněný airbox, vylepšené vstřikování, jiné hlavy nebo titanové ventily.
Při podrobnějším zkoumání si všimneme nového předního světla a přidané LED parkovačky nebo zrcátek s vestavěnými blinkry. Elektronická výbava označovaná zkratkou APRC zahrnuje kontrolu trakce, rozjezdu nebo přepracované rychlo řazení.
K mání bude i model RF, který nabídne vylepšený podvozek Öhlins, ještě lepší elektroniku, kovaná kola a barvy oslavující vítězství značky v loňském ročníku superbiků.