Harley s novým stánkem, skvělou hudbou a odvážnou strategií
„Motosalon je jednou z nejvýznamnějších akcí, na které participujeme,“ zahájil čtvrteční tiskovou konferenci značky Harley-Davidson Martin Heřmanský, výkonný ředitel značky pro strategické trhy regionu EMEA a pro Kanadu. Přítomným novinářům a hostům v hale 4 představil globální strategii Harley-Davidson, která si klade za cíl mj. oslovit nový segment zákazníků, získat až dva miliony nových jezdců v USA nebo zvýšit podíl mezinárodních prodejů mimo Spojené státy z dosavadních 42 na 50%.
Podle šéfa zastoupení značky pro region střední a východní Evropy Boba Přeučila se prodejům v regionu dařilo. „V loňském roce v České republice naši dealeři dosáhli cifry 610 biků, což je necelých 30% z celkových prodejů ve Střední Evropě. Byl to nárůst dvojciferný, skoro o 11% oproti roku 2017,“ chválil české prodejce Přeučil. Nejvíce se prodávaly Softaily, které tvořily 45% prodejů, nejpopulárnější z nich byl Fat Boy. Zástupci značky také oznámili záměr uvést na trh v září roku 2019 první elektrický motocykl Harley‑Davidson® LIVEWIRE™ s razantním zrychlením. Zcela nová je letos na Motosalonu také koncepce expozice, která je otevřená, nechybí v ní sličná DJka, pořádná rocková hudba a spousta vystavených motorek. „Návštěvníky bychom chtěli pozvat na náš nový designový stánek, máme tu 21 nových modelů, oblečení naší další značky Motorclothes, doplňky i DJku, která hraje celý den pěknou muziku,“ shrnuje marketingový manažer Martin Fric. Motorky jsou k dispozici od nejmenších sportsterů až po největší touringy, včetně nejnovějšího Softail FXDR™ 114. „Ještě bych rád pozval návštěvníky na naše touringy s novým infotainment systémem,“ doplnil Fric. Návštěvníkům závěrem popřál bezpečnou jízdu na motorce a šťastné shledání na dalším Motosalonu v Brně příští rok. A co popřál tomu letošnímu veletrhu k desátému jubileu? „Ať se daří, jak se dařilo doposud, ať jej dělají pořád ti skvělí lidé jako doposud a ať mají pořád stejné nadšení a lásku k motorkám.“