Indian letos vyjel se sportovním modelem FTR 1200
Americký Indian Motorcycle letos rozšiřuje nabídku svých sportovně laděných modelů. Po závodním flattrackovém stroji FTR750 a konceptu Scout FTR1200 Custom přichází se sériovým ostrým strojem FTR 1200 a FTR 1200 S. Základem obou verzí je trubkový rám, ve kterém je uložený vidlicový dvouválec o objemu 1203 cm3. Motor se čtyřventilovou technikou disponuje výkonem 120 koní a točivým momentem 115 N.m. Výkon motoru na zadní kolo přenáší šestistupňová převodovka s antihopingovou spojkou.
Základní model FTR 1200 má podvozek osazený nestavitelnou přední vidlicí a zadním tlumičem, u nějž lze nastavovat předpětí a odskok. Vylepšená verze FTR 1200 S nabízí plně stavitelné odpružení předního i zadního kola, možnost volby z jízdních režimů Sport, Standard a Rain, kontrolu trakce i systém, který má zabránit převrácení stroje při jízdě po zadním kole. Velikost kol je 19 palců vepředu a 18 vzadu. Brzdový systém využívá vpředu čtyřpístkové třmeny Brembo s 320mm kotouči vpředu a jeden 265 mm kotouč ś dvoupístkem vzadu.
Motorka s rozvorem kol 1524 mm má celkovou délku 2286 mm. Sedlo je umístěné ve výšce 841 mm. Motocykl s plnou nádrží má hmotnost 230 kg, respektive o 5 Kg více v provedení FTR 1200 S. Z výbavy je standardem například kompletní LED osvětlení, USB port pro nabíjení externí elektroniky nebo tempomat. Verze S má digitální přístrojový štít Ride Command s rozhraním Bluetooth. Ceny se pohybují od 385.000 Kč pro základní verzi po 419.000 Kč v případě FTR 1200 S.