Kawasaki se po dvou letech vrací s retro osmistovkou W800
Kawasaki se po dvou letech vrátila ke svému retro modelu W800. Ten tehdy padl za oběť přísnějším emisním limitům a proto nyní přichází s kompletně přepracovanou pohonnou jednotkou, která eko předpisům vyhovuje. Vzduchem chlazený dvouválec o objemu 773 cm3 je ze zhruba 90 procent nový a disponuje kroutícím momentem 63 Nm, výkon zatím výrobce nezveřejnil. Na trh se má dostat ve variantách Street a Café, která bude mít malou kapotáž kolem světlometu.
Vedle motoru doznal změn i rám. Ten je stále klasicky trubkový, ale má nové prvky kolem motoru a pod sedlem, což zvyšuje jeho tuhost. O odpružení se stará vpředu 41mm teleskopická vidlice, vzadu je kyvná vidlice odpružená dvojicí nových tlumičů se stavitelným předpětím. Motorkla vyjede na 18palcových drátových kolech. Brzdový systém disponuje kotouči o průměru 320 mm vpředu a 270 mm vzadu. U předchůdce byl vzadu klasičtější buben. Samozřejmostí je standardně montované ABS.
Přes klasický vzhledem je W800 vybavena několika moderními prvky. Vedle ABS je to například LED osvětlení či kompaktní LCD displej. Verze Street sází na klasičtější styl s vyššími řídítky a vzpřímenější jezdeckou pozicí. Druhá verze s malou kapotáží kolem předního světla, nižšími řídítky a tvarem sedla míří mezi café racery. Prodej obou nových Kawasaki začne na jaře.