Nejmenší naháč od Hondy agresivněji a lépe
Mladí příznivci nahatých strojů značky Honda se dočkali. Po zhruba čtyřech letech japonský výrobce inovoval i svůj nejmenší model bez kapotáže CB125F. Motocykl, který se stal synonymem jednoduchého, spolehlivého a také úsporného stroje za přijatelné peníze, dostal agresivnější vzhled, ale zachoval si své základní přednosti.
Jednou z podstatných novinek je zcela nový ocelový rám a také použití 18palcových kol místo dosavadních "sedmnáctek". To by mělo přispět k lepší stabilitě a snadnějšímu vyrovnávání nerovností.
Srdcem stroje zůstal vzduchem chlazený jednoválec o výkonu 7,8 kW (10,6 k) při 7750 otáčkách za minutu. Motor inženýři Hondy mírně upravili kvůli lepší výkonové křivce v nižších a středních otáčkách a použili nový vyvažovací hřídel pro klidnější chod.
Zájemce o každodenní ježdění potěší spotřeba, která se má pohybovat kolem dvou litrů benzínu. Na vlastní oči si budete moci stroj prohlédnout na březnovém Motosalonu.