Suzuki posílila ve stopětadvacítkách, cílí na mladé jezdce
Japonská Suzuki pro letošní rok zapracovala na maloobjemových strojích pro mladé začínající jezdce. V kategorii stopětadvacítek přichystala sportovně laděnou GSX-R125 a více obnaženou a cestovnější GSX-S125.
Oba stroje shodně pohání kapalinou chlazený jednoválec DOHC o obsahu 124,4 ccm. Mají nádrže na 11 litrů paliva a v podstatě shodný rám a také podvozek. Vpředu tlumení obstarává klasická vidlice bez možnosti nastavení, vzadu je jeden centrální tlumič. Brzdný systém je tvořený jedním kotoučem o průměru 290 mm s dvoupístkovým třmenem vpředu, vzadu brzdí je jednopístek. Samozřejmostí je ABS. Výška sedla je shodných 785 mm, řídítka jsou v případě GSX-S125 o 100 mm výše kvůli vzpřímenějšímu posazu jezdce.
Novinky jsou vybavené bezklíčovým zapalováním, multifunkčním LCD displejem a také předním světlometem, využívající technologii LED. GSX-R váží 134 kg, GSX-S o jeden kilogram méně.