|
Sara Alterlo, Sony Ericsson, Head
of End user support, Švédsko
Sara has broad experiensed with service delivery and service management the past 10 years in global companies, using best practice. The IT services has been delivered either by company internal resources, as sourced headcounts or as an outsourced service.
|
|
Ing. Zdeněk Kvapil, Q4IT
s.r.o., Senior ITIL konzultant a auditor
V oblasti IT se pohybuje přes 20 let, z toho většinu času
v oblasti mezinárodního prostředí. Od roku 2005 se věnuje procesnímu
řízení, metodikám typu ITIL, ISO20K a obecně IT Service Managementu. Rád
obohacuje respektované metodiky o vlastní zkušenosti a o pohled z jiných
perspektiv například LEAN Six Sigma, tedy oblasti, které zatím nejsou ve
světě IT příliš časté.
|
|
Filip Michálek, VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., CIO
V IT se pohybuje již 17 let a to jak na straně dodavatele tak i odběratele ICT služeb. Posledních 6 let pracuje ve společnosti VLP na různých pozicích v oddělení ICT.
Podílel se na implementaci klíčových informačních systémů pro výrobu tištěných i on-line médií.
|
|
Petr Trojan, ČKD Blansko
Holding, vedoucí IT
20 let praxe v projektově řízených firmách, v technických a manažerských
funkcích v oboru IT/IS. Specializace na oblast komunikací a správy dat,
procesní podpory, nasazení CAD systémů a nasazení IS. Znalosti a zkušenosti
se zaváděním DMS (Document management system) a propojením na ERP systémy.
|
|
Jiří Skála, předseda
finančního výboru itSMF Czech Republic, o.s.
12 let praxe v technických a manažerských funkcích v oboru
IT/IS plus 9 let praxe v oblasti ITSM; expertní znalost ITIL, CobiT a
ISO/IEC 20000, specialista na oblast organizace a řízení podnikové
informatiky, účast v mnoha desítkách IT a ITSM projektů; autor a lektor
desítek ITSM kurzů; rozsáhlá přednášková a publikační činnost.
|
|
Petr Křelina, GE Money, IT processes manager
Má na starosti procesy IT Service managementu a IT Governance. Pracoval v
technických a manažerských pozicích v IT, v současnosti se zaměřuje na
praktické implementace na bázi ITIL, COBIT a na optimalizaci procesů.
|
|
Marcela Malinová, GE Money, IT End user services manager
Vede IT Helpdesk, druhou úroveň uživatelské podpory a User Account management. Působí také jako Incident manager. Má bohatou praxi z bankovního provozu a v řízení uživatelské podpory.
|
|
Lukáš Kalenský, Česká spořitelna (s IT Solutions CZ), Head of Service Management
Je odpovědný za řízení ITSM procesů v s IT Solutions CZ, dodavatele provozních ICT služeb České spořitelny a ERSTE Group. Zaměřuje se na zlepšování a zjednodušování ICT procesů, zároveň odpovídá za provoz Helpdesku, Incident a Problem managementu.
|
|
Přemysl Vala, Moravia IT a.s., CIO
Zodpovědný za provoz a rozvoj IT infrastruktury v lokalizační společnosti nad níž slunce nezapadá. 11 let zkušeností s vedením IT oddělení. Od roku 2004 zaváděl Service Desk a ITIL procesy v centrále české společnosti i v zahraničních pobočkách.
|
|
Martin Kaspar, Veletrhy Brno a.s., CIO
Vystudoval informatiku na Jihočeské univerzitě, v oboru od roku 1995. Vedl IT oddělení a vývoj interních aplikací v evropské nadnárodní společnosti.Od roku 2008 působí ve společnosti Veletrhy Brno
|