Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

Service Desk Forum International 2012
17.5.2012

Představení řečníků

Sara Alterlo, Sony Ericsson, Head of End user support, Švédsko

Sara has broad experiensed with service delivery and service management the past 10 years in global companies, using best practice. The IT services has been delivered either by company internal resources, as sourced headcounts or as an outsourced service.

Ing. Zdeněk Kvapil, Q4IT s.r.o., Senior ITIL konzultant a auditor

V oblasti IT se pohybuje přes 20 let, z toho většinu času v oblasti mezinárodního prostředí. Od roku 2005 se věnuje procesnímu řízení, metodikám typu ITIL, ISO20K a obecně IT Service Managementu. Rád obohacuje respektované metodiky o vlastní zkušenosti a o pohled z jiných perspektiv například LEAN Six Sigma, tedy oblasti, které zatím nejsou ve světě IT příliš časté.

Filip Michálek, VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., CIO

V IT se pohybuje již 17 let a to jak na straně dodavatele tak i odběratele ICT služeb. Posledních 6 let pracuje ve společnosti VLP na různých pozicích v oddělení ICT. Podílel se na implementaci klíčových informačních systémů pro výrobu tištěných i on-line médií.

Petr Trojan, ČKD Blansko Holding, vedoucí IT

20 let praxe v projektově řízených firmách, v technických a manažerských funkcích v oboru IT/IS. Specializace na oblast komunikací a správy dat, procesní podpory, nasazení CAD systémů a nasazení IS. Znalosti a zkušenosti se zaváděním DMS (Document management system) a propojením na ERP systémy.

Jiří Skála, předseda finančního výboru itSMF Czech Republic, o.s.

12 let praxe v technických a manažerských funkcích v oboru IT/IS plus 9 let praxe v oblasti ITSM; expertní znalost ITIL, CobiT a ISO/IEC 20000, specialista na oblast organizace a řízení podnikové informatiky, účast v mnoha desítkách IT a ITSM projektů; autor a lektor desítek ITSM kurzů; rozsáhlá přednášková a publikační činnost.

Petr Křelina, GE Money, IT processes manager

Má na starosti procesy IT Service managementu a IT Governance. Pracoval v technických a manažerských pozicích v IT, v současnosti se zaměřuje na praktické implementace na bázi ITIL, COBIT a na optimalizaci procesů.


Marcela Malinová, GE Money, IT End user services manager

Vede IT Helpdesk, druhou úroveň uživatelské podpory a User Account management. Působí také jako Incident manager. Má bohatou praxi z bankovního provozu a v řízení uživatelské podpory.

Lukáš Kalenský, Česká spořitelna (s IT Solutions CZ), Head of Service Management

Je odpovědný za řízení ITSM procesů v s IT Solutions CZ, dodavatele provozních ICT služeb České spořitelny a ERSTE Group. Zaměřuje se na zlepšování a zjednodušování ICT procesů, zároveň odpovídá za provoz Helpdesku, Incident a Problem managementu.

Přemysl Vala, Moravia IT a.s., CIO

Zodpovědný za provoz a rozvoj IT infrastruktury v lokalizační společnosti nad níž slunce nezapadá. 11 let zkušeností s vedením IT oddělení. Od roku 2004 zaváděl Service Desk a ITIL procesy v centrále české společnosti i v zahraničních pobočkách.

Martin Kaspar, Veletrhy Brno a.s., CIO

Vystudoval informatiku na Jihočeské univerzitě, v oboru od roku 1995. Vedl IT oddělení a vývoj interních aplikací v evropské nadnárodní společnosti.Od roku 2008 působí ve společnosti Veletrhy Brno

 

Odborný garant


SDFI - fotogalerie

Aktivní účast

Mohlo by vás zajímat

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště