Přejdi na obsah | Přejdi na menu | Přejdi na vyhledávání

STYL
18.-20.8. 2018

Mezinárodní veletrh módy

KABO
18.-20.8. 2018

Mezinárodní veletrh obuvi a koženého zboží

STYL KABO SRPEN 2018: Moře novinek

 

 52. ročník veletrhů STYL a KABO nabídl pestrý mix tradičních značek, nových vystavovatelů ze 13 zemí, autorské tvorby i atraktivních přehlídek kolekcí oděvů, spodního prádla a plavek, a to vše v nově uspořádaných pavilonech. Prezentaci 232 vystavujících firem a více než 500 módních značek si prohlédlo téměř pět tisíc odborných návštěvníků. Polovinu vystavovatelů tvořili přímí výrobci a téměř třetina firem na veletrh přijela ze zahraničí.

Úspěšnou premiéru měl Klub STYL a KABO, který usnadňuje návštěvu veletrhů všem registrovaným obchodníkům nejen z oblasti maloobchodu. Už není potřeba registrovat se opakovaně, ale členská karta umožňuje i do budoucna bezplatný vstup na veletrhy a parkování.

Brněnské veletrhy módy jsou jedinou B2B prezentací módního průmyslu pro český a slovenský trh.

Počet vystavovatelů a zastoupených firem
232 (STYL: 148, KABO: 84)
Počet zúčastněných zemí 13
Celkový výstavní prostor v m2 7 051 (STYL: 4 122, KABO: 2 929)
Počet návštěvníků 4 873

Řekli o veletrzích

Judita Laszabová, obchodní zástupkyně pro ČR a SR, firma Batz Hungary
Za poslední rok jsme v České republice vybudovali síť přibližně 45 obchodních partnerů. Velmi nám v tom pomáhá účast na veletrhu KABO, kde jsme teď potřetí. Přímo tady na stánku jsme získali opravdu hodně partnerů, proto se stále vracíme. Navíc jsme velmi spokojení i z pohledu organizace veletrhu.

Zdeněk Koblic, marketing, značka WADIMA
Jsme spokojení každý rok. Z hlediska návštěvnosti byl pro nás úspěšný hlavně víkend, nezaznamenali jsme žádný výrazný výkyv a přišlo zhruba stejně tolik zákazníků jako v minulých letech. Naši klienti hodnotili kladně, že mohli přijít o víkendu a nemuseli zavírat firmy. Pozitivně reagovali také na naši přehlídku, po jejím skončení přicházeli na stánek a poptávali konkrétní modely s tím, že je viděli na mole.

Simona Maděrová, back office, Jopess Fashion
Veletrh STYL je pro nás nejvýznamnější kontraktační akcí v roce. Zákazníci si tu mohou detailně prohlédnout nové modely a střihy, osahat si nové materiály. Nejvíce si objednávali šaty, které provázala dobrá reklama, ať už na plakátech nebo na figurínách. Jsme spokojení s objemem objednávek i zájmem o náš stánek.

Blanka Javůrková, obchodní ředitelka, BLAKAR trading
Na veletrhu STYL vystavujeme poprvé.  Vybrali jsme pro tuto příležitost několik „top“ modelů i několik ryze praktických francouzských napařovačů oděvů SteamOne. STYL je to pro nás z hlediska B2B návštěvníků vhodná výstava. Jsme rádi, že jsme tady a jsme spokojení.

Agnesa Schillerová, PRAKTIK MÓDA, Žilina, Slovensko
V Brně vystavujeme už dvanáctým rokem dámskou konfekci pro ženy všech konfekčních velikostí. Přijeli jsme opět s cílem oslovit klientelu, jenž hledá něco jiného než to, co ve velkých sériích nabízejí obchodních řetězce, a to především nadčasovou módu z našich kvalitních, certifikovaných materiálů, která ani po roce či dvou nezestárne v dámském šatníku.

Zuzanna de la Fotta, obchodní a marketingová ředitelka, De La Fotta, Polsko
Můj první dojem z jednání na stánku i celkově z první návštěvy veletrhu STYL je pozitivní. Zaznamenala jsem už první den zájem slovenských obchodníků o hodně barevné modely.

Bohdana Mychko, specialistka pro export, značka Ennywear, Polsko
Na brněnském veletrhu jsme poprvé, dozvěděli jsme se o něm na internetu, kde jsme sledovali, kde všude je možné se prezentovat. Sortiment máme široký, největší zájem na stánku projevili návštěvníci o naše kalhoty, halenky a šaty. Veletrh se nám líbil, očekávali jsme trochu větší návštěvnost, ale ještě máme před sebou poslední den.

Iva Macháčková, jednatelka, značka Tamaris
I přes horké počasí a nešvary, jako je rozkopaná D1, jsme o víkendu zaznamenali dobrou návštěvnost. Líbí se mi, a to jsme hodně propagovali s předstihem i mezi našimi klienty, že zákazníci mohou parkovat zdarma, pokud se stanou členy klubu návštěvníků. Myslím, že vytvoření takového klubu bylo dobrým krokem a že do budoucna vznikne i odborná komunita. Vidím oživení i v propagaci veletrhu na Facebooku a sociálních sítích.

Rút Jagošová, manažerka prodeje, TORUMIA
Navštívili nás stálí klienti a přišlo i hodně nových. Líbí se mi, že jsou tu soutěže pro mladé návrháře i odborné přednášky, ze kterých se zákazník i koncový spotřebitel dozví nové informace, například téma reklamací bylo užitečné. Jsem ráda, že jsme se vrátili do pavilonu F.

Vítězslav Ryšavý, jednatel, Geneze
Trh se mění, dnes vidíme obrovskou konkurenci v e-shopech, a přestože se lidem v Česku ekonomicky daří a mohou si čím dál více věcí dovolit, část z nich řadí boty až na poslední místo. Tady na veletrhu však cílíme na jinou skupinu prodejců a jejich zákazníků, kteří si uvědomují, že boty jsou pro život důležité. Z hlediska návštěvnosti pro nás byla zvlášť sobota velmi dobrá, boty se líbily, vůbec jsme se nenudili a celý den psali objednávky.

Jakub Závorka, manažer, UNIDAX
Veletrh navštěvujeme dvakrát do roka a vnímáme ho jako příležitost pro představení novinek, ať už kabelek, které šijeme ve vlastní české výrobě, tak značek, které dovážíme z Itálie. Víme, že veletržní zákazník očekává inovace a variabilitu, takže letos jsme přivezli nové typy kůží i modely kabelek „dva v jednom“, kdy vnitřní pořadače současně plní roli druhé, malé kabelky.

Aleš Pavelka, obchodní ředitel, Gabor
Patříme k pravidelným vystavovatelům, i letos se držíme svého tradičního sortimentu a také ve větší míře prezentujeme trendovou sportovně společenskou obuv. V sobotu jsme měli na stánku po celý den dobrou návštěvnost a myslíme si, že celková účast bude odpovídat minulým rokům. Zaznamenali jsme také reakce od našich klientů, kteří by přivítali možnost posunout termín veletrhu na konec srpna.

Fotogalerie STYL-KABO

Mohlo by vás zajímat

Video

Vybíráme z firem STYL

Data platná pro Katalog - únor 2023

 

Vybíráme z firem KABO

Data platná pro Katalog - únor 2023

 

Facebook

Vyhledat můj veletrh

Areál výstaviště